Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipament informatic si accesorii


Detaliu pentru invitatia numarul 341197
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: R.N.P. ROMSILVA - ADMINISTRATIA PARCULUI NATURAL PORTILE DE FIER RA
Numar invitatie: 341197/18.12.2012
Denumire contract: Echipament informatic si accesorii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.N.P. ROMSILVA - ADMINISTRATIA PARCULUI NATURAL PORTILE DE FIER RACod fiscal: 25641582, Adresa: str. Banatului nr. 92, Orsova, Telefon: 0731.844.342, Fax: 0252.362.596
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Banatului nr. 92, Orsova, Romania, cod postal: 225200, telefon: +40 748126197, fax: +40 252360511, persoana de contact: Marin Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul R.N.P. ROMSILVA - ADMINISTRATIA PARCULUI NATURAL PORTILE DE FIER R.A.Str. Banatului Nr. 92 Orsova Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si alte activitati forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipament informatic si accesorii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipament informatic si accesorii
II.1.6) CPV: 30230000-0 - Material informatic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 734 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 1 900 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Dovada garantiei de participare in original, la procedura de achizitie si orice imputernicire a unui reprezentant al ofertantului de a participa la sedinta de deschidere nu vor fi incluse in plicul ce contine ofertele, ci in afara coletului, fiind prezentate separat, simultan cu aceasta. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, vor anexa la documentul ce atesta plata garan?iei de participare si Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Modul de constituire a garantiei de participare: - Prin virament bancar in contul RO33BRDE260SV31247492600 R.N.P.Romsilva-Administratia Parcului Natural Portile de Fier R.A., deschis la BRD Orsova sau, - Printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (conform Formularului 17 din Sectiunea III), sau- Prin depunere la casieria institutiei : ? a unui ordin de plata sau a unei file cec confirmate de catre banca sau? a sumei in numerarEchivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 7% din valoarea contractului fara TVA.In termen de 5 zile de la incheierea contractului , operatorul constituie garantia de buna executie. Suma respectiva se depune la banca intrun cont special , dobinzile aferente revenind operatorului.In 3 zile de la constituirea garantiei, operatorul este obligat sa depuna la sediul R.N.P.Romsilva-Administratia Parcului Natural Portile de Fier R.A. Str. Banatului nr. 92;Orsova, judetul Mehedinti copie de pe ordinul de plata prin care s-a constituit aceasta garantie.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea(Cap Formulare);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, modificata si completata (Cap Formulare);Certificate ANAF si taxe locale-Din certificatele solicitate trebuie trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Documentele solicitate se vor accepta in oricare din formele original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 3);Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน(Formular 4)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.(Formular 5)Persoanele cu functii de decizie in cadrulR.N.P.Romsilva-Administratia Parcului Natural Portile de Fier R.A. care participa la atribuirea contractului de achizitie sunt: - Jiplea Marian-director APNPF- Manager proiect Catalin Viorel Toboiu- Responsabil economic Catalin Girghescu- Responsabil comunicare Constantin Marin Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original original sau copie legalizata la notariat sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Cerinte minime obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare si apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale(Formular 6) - cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), in conformitate cu prevederile art. 185 alin. 1, lit. c) din OUG 34/2006, aprobata si modificata.Se solicita ca media cifrei de afaceri medie globala sa fie de cel putin 180.000 lei in ultimii 3 ani.(2009, 2010, 2011). Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre B.N.R.fttp: //www.bnr.ro, respectiv: 2011:1euro =4, 2379 lei; 2010:1euro=4, 2099 lei; 2009:1 euro=4, 2373 lei;Bilant contabil pe 2009, 2010, 2011.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, 181 lit a, c~1.d si art 69~1 din OUG 34.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor furnizari similare efectuate in ultimii 3 ani;Se solicita prezentarea a minim 1 contract similar(produse similare) in valoare de minim 90.000 lei, efectuat in ultimii 3 ani incepand cu data limita a depunerii ofertelor precum si Proces verbal de receptie si recomandare(Formular 8) din partea beneficiarului contractului similar;Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre B.N.R.fttp: //www.bnr.ro, respectiv: 2011:1euro =4, 2379 lei; 2010:1euro=4, 2099 lei; 2009:1 euro=4, 2373 lei;Persoana ce asigura sustinerea tehnico-economica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, 181 lit a, c~1.d si art 69~1 din OUG 34., Pentru demonstrarea experientei similare se vor anexa in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, documente/certificate emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar in conformitate cu prevederile art.188 alin.2 litera a din OUG34/2006.Recomandare (Formularul 8) care sa cuprinda datele de identif.ale ctr. perioada de derulare a acestuia precum si modul in care au fost indepl.oblig contractuale).Nota: Daca din doc. anexate, rez. ca of.nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos oblig cont, acesta va fi exclus din proced de atrib, in cf cu art.181 lit.C1 din OUG34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Garantia acordata
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila pe SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer