Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipament informatic si accesorii de birou,cu exceptia mobilierului si a pachetelor software


Detaliu pentru invitatia numarul 350517
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA
Numar invitatie: 350517/16.07.2013
Denumire contract: Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTACod fiscal: 4301332, Adresa: BD. MAMAIA NR.124, Constanta, Telefon: +40 0241606401, Fax: +40 0241606410
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. MAMAIA NR.124, Constanta, Romania, cod postal: 900527, telefon: +40 0241606401, fax: +40 0241606410, persoana de contact: MIHAELA TULEI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BD. MAMAIA NR.124, Constanta, Biroul Achizitii Publice, Caminul 1, cam. 19.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013.Contract POSDRU/86/1.2/S/59367)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software : computer de birou, sistem tabla interactiva si videoproiector.
II.1.6) CPV: 30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Potrivit art. 43^1 din O.U.G. nr. 34/2006, modificat prin Legea nr. 279/2011, garantia de participare este obligatorie in cazul publicarii I.P. in S.E.A.P., avand precizate urmatoarele informatii :1) cuantumul garantiei de participare raportat la valoarea estimata a contractului de furnizare, in sensul art. 85 alin.(1) lit.a) din H.G.nr.925/2006, in suma fixa este de 2, 710 lei sau pentru echivalentul leu/ alta valuta se v-a lua in considerare cursul afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare ( I.P.).Reprezinta 2% din valoarea estimata a acestuia, respectiv 1, 355 lei pentru I.M.M.- ul operator economic ofertant cf. prev. art.16 alin.(2) din L.nr.346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare .Nota : - I.M.M.-ul completeaza formularul I.M.M. din sectiunea ?Formulare?/ - in original; 2) perioada de valabilitate a garantiei de participare ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?, anume :45 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor; 3)ofertantul poate face dovada constituirii garantiei de participare inclusiv la data deschiderii ofertelor mentionata in I.P.; 4) garantia de participare se restituie in urma transmiterii unei solicitari scrise de catre ofertant; insa, numai cu respectarea termenilor din art.88 din H.G.nr.925/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare ; 5) in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ofertantului ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoareaestimata a contractului de furnizare suma calculata in temeiul art. 278^1 alin.(1) lit.b) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Aceasta fiind de :1, 355.00 lei .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, aceasta cuprinzand atat eligibilitatea, in temeiul art.180 din O.U.G.nr.34/ 2006, cat si neincadrarea in prevederile art. 181/ O.U.G.nr.34/ 2006 - se solicita pentru a demonstra solvabilitatea ofertantului - completata, datata, semnata si stampilata/ - in original/ formular A.1. din sectiunea ?Formulare?. Nota : Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, dupa caz .Cerinta nr.2.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice a unitatiiadministrativ teritoriale de pe raza careia operatorul economic, persoana fizica sau juridica, are sediul social.Din acesta sa reiasa obligatiile exigibile la data corelata cu termenul legal al scadentei de plata , fiind solicitat pentru a demonstra ca ofertantul si-a indeplinit obligatia de plata la bugetul general consolidat al statului, in luna anterioara celei in care depune oferta. Nota : - scadenta in luna anterioara celei in care se depun ofertele conform prevederilor L.nr.571/ 2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Se prezinta in oricare dintre formele : - original; - copie legalizata; - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Cerinta nr.3.Certificat de taxe si impozite locale eliberat de Autoritatea Publica Localade pe raza careia operatorul economic, persoana fizica sau juridica, are sediul social. Din acesta sa reiasa obligatiile exigibile la data corelata cu termenul legal al scadentei de plata, fiind solicitat pentru a demonstra ca ofertantul si-a indeplinit obligatia de plata la bugetul local, in luna anterioara celei in care depune oferta.Nota : - scadenta in luna anterioara celei in care se depun ofertele conform prevederilor L.nr.571/ 2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Se prezinta in oricare dintre formele : - original; - copie legalizata; - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Cerinta nr.4. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P.nr. 314/ 12.10.2010 ? se solicita pe proprie raspundere; prin aceasta se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - datata, semnata si stampilata/ - in original/ formular A.3. din sectiunea ?Formulare?.Cerinta nr.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/ 2006 - se solicita pentru a se vedea daca ofertantul/ tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere/ de supervizare si/ sau actionari/ asociati persoane care sunt sot/ sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) di ordonata, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante - datata, semnata si stampilata/ - in original/ formular A.4. din sectiunea ?Formulare?. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante pentru : ? Comisia de evaluare sunt : Presedinte : Ing. Laurentiu Sirbu - Director General Administrativ.Membrii : Prof.Univ.Dr. Adina Ciugureanu- Facultatea de Litere . Ing. Luminita Mihail - Sef Birou Achizitii Publice. Lect.univ.Dr. Alexandru Bobe ? Specialist IT Facultatea de Informatica. Jr.Ludmila-Gillda Duta - Biroul Achizitii Publice.Membru supleant : Ing.Tiberiu Paul Nicodim ? Serviciul Tehnic? Semnarea contractului de furnizare, sunt urmatoarele: Rector, Prof.Univ.Dr.Ec. Tiberius-Danut Epure .Director General Administrativ, Ing. Laurentiu Sirbu.Director economic, Ec. Maria Atanasie.Sef Serviciu Juridic si Contencios, C.jr.Loredana-Maximiliana Dan.Cerinta nr.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? se solicita pentru a se vedea daca ofertantul participa la procedura de atribuire in nume propriu, ca asociat in cadrul asociatiei condusa de un lider sau ca subcontractant - completata, datata, semnata si stampilata/ - in original/formular A.5.dinsectiunea ?Formulare? . Cerinta nr.1. Pentru persoane juridice/ fizice romane. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul de la sediul operatorului economic ?? cerut pentru a se vedea Codul Unic de Inregistrare, domeniul de activitate al ofertantului daca corespunde cu obiectul procedurii de atribuire, avand corespondent in codul CAEN.Aceste informatii trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr.2. Pentru persoane juridice/ fizice straine. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic ofertant include producerea sau comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit ? se anexeaza traducerea autorizata in limba romana .Nota : - operatorul economic depune documentele, mai sus prezentate, in oricare dintre formele : - original; - copie legalizata; - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1. Informatii privind situatia financiara a operatorului economic ofertant. Operatorul economic ofertant are in vedere cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel multultimii 3 (trei) ani (2010, 2011, 2012).Operatorul economic ofertant are in vedere pentru echivalenta cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de B.N.R. .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similarein ultimii 3 ani, anume pentru anii :2010, 2011si2012., Cerinta nr.2. Experienta similara obligatoriu demonstrata de operatorul economic ofertant prin documente doveditoare pentru livrari de produse similare. Acesta are dreptul de a prezenta 1 (un) sau maximum 3 (trei) document/-e a carorvaloare cumulata sa fie egala cu valoarea estimata a contractului de furnizare, anume :135500 lei, fara T.V.A.. Acestea fiind insotite de recomandari/ certificari emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar sau de catre clienti privati, dupa caz., Cerinta nr.3. Declaratie privind lista cu personalul tehnic de specialitate ., Cerinta nr.4. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., Cerinta nr.5. Marcaje si certificari dupa cum urmeaza : Marcajul CE si toate cerintele sa fie conforme cu specificatiile din caietul de sarcini., Cerinta nr.6.Descrieri si fotografii pentru fiecare produs ofertat a carui autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata prin pliant, catalog sau fisetehnice . Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001 :2008 .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.07.2013 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer