Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipament integrat pentru solutii integrate in cladiri cu autonomie energetica ridicata ? Sistem de monitorizare a temperaturii. Sistem mecatronic de orientare, comanda si monitorizare pentru colectoare solar termice


Detaliu pentru invitatia numarul 330984
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOV
Numar invitatie: 330984/03.07.2012
Denumire contract: Echipament integrat pentru solutii integrate in cladiri cu autonomie energetica ridicata ? Sistem de monitorizare a temperaturii. Sistem mecatronic de orientare, comanda si monitorizare pentru colectoare solar termice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOVCod fiscal: RO 4317754, Adresa: Bdul Eroilor nr 29, Brasov, Telefon: 0268 413000 int 101, Fax: 0268 414900
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipament integrat pentru solutii integrate in cladiri cu autonomie energetica ridicata ? Sistem de monitorizare a temperaturii. Sistem mecatronic de orientare, comanda si monitorizare pentru colectoare solar termice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipament integrat pentru solutii integrate in cladiri cu autonomie energetica ridicata ? Sistem de monitorizare a temperaturii. Sistem mecatronic de orientare, comanda si monitorizare pentru colectoare solar termice: Lot 1-Sistem mapare termica, Lot 2-Actuatoare liniare, Lot 3-Sistem de comanda/control si monitorizare
II.1.6) CPV: 09332000-5 - Instalatie solara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 23, 822 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare 150 lei lot 1, 130 lei lot 2, 160 lei lot 3, const conf art86 din HG 925/2006 (RO16TREZ1315005XXX000137 CUI 4317754), valabila 90 zile de la limita de depunere a ofertei, valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 10 % din valoarea contractului de furnizare fara TVA constituita conf art.90 alin.1 din HG925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 2.Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr.3 privind prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 la care se ataseaza: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, formular nr.11.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, conform formular 3B.Informatii despre persoanele cu functii de decizie: Prof.univ.dr.ing. Ioan Vasile ABRUDAN, Prof.univ.dr.ing. Doru TALABA, Prof.univ.dr.ing. Simona LACHE, Prof.univ.dr. Mihaela GHEORGHE, Prof.univ.dr.ing. Daniel MUNTEANU, Prof.univ.dr.med. Liliana ROGOZEA, ing.Dogar Liviu Doru, ing. Mizgaciu Lucian, ing. Dumitrascu Cristina, jr. Adrian Manea, Prof.dr.ing. Codruta Jaliu, drd.ing. Macedon Moldovan, Prof.dr.ing. Ion Visa, Prof.dr.ing. Anca DutaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.6. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori; ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea doc. in original/copie legalizata, inainte de transmitereacomunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani completata in conformitate cu Formularul Anexa nr.4., Bilant contabil aferent exercitiilor financiare la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita lista contractelor de produse similare din ultimii 3 ani conform formular nr.5, in care se prezinta date despre contract: denumire, beneficiar, durata, perioada, valoarea contractului, pozitia ofertantului in cadrul contractului (contractor principal, contractor asociat, subcontractor), la care se ataseaza minim o recomandare, Lista cu nominalizarea personalului tehnic de specialitate desemnat pentru a indeplinii contractul de achizitie publica, inclusiv pregatirea acestora, formular nr.12 - se solicita cate un CV pentru fiecare persoana nominalizata Copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001 sau echivalent in termen de valabilitate mentionat de emitent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se gaseste atasata prezentei invitatii de participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 08:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer