Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipament IT si de prezentare pentru Unitatea Implementare Proiect (UIP)


Detaliu pentru invitatia numarul 284444
Autoritate contractanta
ADMINISTRATIA REZERVATIEI BIOSFEREI DELTA DUNARII
Cod de identificare fiscala: 3722040
Adresa: strada Portului, nr 34 A, Tulcea, cod 820243, Tulcea
Telefon: 0240518924, 0240518925
Fax: 0240518975
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Echipament IT si de prezentare pentru Unitatea Implementare Proiect (UIP)
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: In vederea bunei functionari a Unitatii Implementare Proiect este necesara asigurarea infrastructurii tehnice pentru personalul implicat direct in proiect: 2 desktop-uri, 2 monitor LCD, 2 laptop-uri, 1 imprimanta pentru inscriptionare CD/DVD, 1 multifunctional ( xerox, imprimanta, scanner), 2 switch-uri, 2 UPS, software licentiat Office.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.03.2011 12:33
Data limita de depunere a ofertelor: 31.03.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Administratia Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii Str Portului Nr34 Tulcea
Data si ora deschiderii ofertelor: 31.03.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str Portului Nr34 - Tulcea, Sediul Administratiei Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Mediu
Valoare estimata: 8, 303 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind situatia personala a operatorului economicFormular nr.10-Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaFormular nr. 61-Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale- Certificat de înregistrare si Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului-Fisa de informatii generale Formular nr. 11- Bilantul contabil si contul de profit si pierderi pe ultimul an vizate- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani- scrisoare de recomandare- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- declaratie privind partea/partile din contract care sunt îndeplinite de subcontractanti si specializarea acestora-Cuantumul garantiei de participare: 100 LEI
pe SEAP, atasata acestei invitatiei de participareJustificarea alegerii: conform anexelor atasate la sectiunea "Documentatia de atribuire"
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer