Achizitie publica - Echipament si instrumentar pentru neurochirurgie
Detaliu pentru invitatia numarul 356233
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356233/02.12.2013
Denumire contract: Echipament si instrumentar pentru neurochirurgie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Universitar de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila"Cod fiscal: 4364594, Adresa: Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.319.30.72, Fax: 319.30.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010825, telefon: +40 213193072, fax: +40 213193072, persoana de contact: Cosmin Marinescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Amfiteatru din Ambulatoriu de specialitate, etajul I
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipament si instrumentar pentru neurochirurgie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul-cadru presupune atribuirea pe perioada de valabilitate de contracte subsecvente care au ca obiect achizitionarea de catre autoritatea contractanta a produselor specificate in anexa 1 in cantitati cuprinse intre minimul si maximul estimat.
II.1.6) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 175, 000 - 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita o garantie de participare (model formular F 1 din Capitolul 3) reprezentand 2% din valoarea maxima estimata a acordului-cadru, fara tva, pentru fiecare lot de produse. Garantia dese constituie, conf.art.86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se prezinta in original. Pentru IMM-uri garantia poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii garantiei va fi insotita obligatoriu de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categ.IMM. Formularul F2. din Anexa ?Formulare? Capitolul 3. Garantia trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea SUUMC.Per.de valab.a garantiei va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Per.de valab.se va calcula incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in conditiile art 87 din HG 925/2006. In masurain care CNSC respinge contestatia ca nefondata, SUUMC va retine contestatorului garantia de participar in conditiile art 2781 alin(1).Nota: Garantia, se poate realiza si prin virament in cont RO77TREZ7015005XXX000171 deschis la Trezoreria sectorului 1.OP reprezentand constituirea garantiei va fi depus, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Dovada constituirii va fi prezentata in original, la vedere.Aceste dovezi se prezinta pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertei.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantie in cuantumul, forma si valabilitatea prevazute in documentatia de atribuire. Garantia constituita in alta valuta, se raporteaza la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie este de 5% din pretul contractului subsecventfara TVA. Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantumul de 2.5% din pretul contractului subsecventfara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prevederile art. 90 alin. (2)din HG 925/2006 se aplica numai in situatia in carea valoarea garantiei de buna executie este mai mica sau egala cu 500 lei. Model formular F3 din Cap. 3.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1.Cerinta obligatorie: Neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitate de indeplinirePrezentarea Declaratiei privind eligibilitatea - Formularul F.6. din Capitolul 3 a prezentei documentatii de atribuire.2. Cerinta obligatorie: Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitate de indeplinirePrezentarea Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formularul F. 7. din Capitolul 3 a prezentei documentatii de atribuire.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.ATENTIE: - daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.3. Cerinta obligatorie: Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitate de indeplinirePrezentarea Formularului F.8. din Capitolul 3 la Fisa de date a achizitiei este obligatorie. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Reprezentantul A.C. este Jinga MarianaPersoane implicate in organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii de achizitie: Marinescu Cosmin, Dumitrescu Gheorghe, Boboc Daniela, Andreea Anghelescu, Nica Georgeta, Ciocirlan Mihaela, Popa Cornelia, Preda Luminita, Petre Digulescu, Emil Popa4. Cerinta obligatorie: Certificatul de participare la procedura de cerere de oferte cu oferta independenta Conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/20.10.2010Modalitate de indeplinirePrezentarea Formularului F.9. din Capitolul 3 la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.5. Cerinta obligatorieDeclaratia de participare la proceduraModalitate de indeplinirePrezentarea Formularului F.10. din Capitolul 3 la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.6. Cerinta obligatorieCertificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.Modalitate de indeplinire: Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a certificatului nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006, pana la emiterea acestuia.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident. Documenul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.7. Cerinta obligatorieCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).Modalitate de indeplinire: Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor.Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a certificatului nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006, pana la emiterea acestuia.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident. Documenul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1.Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrul Comertului.Modalitate de indeplinirePrezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al registrului Comertului.2.Cerinta obligatorie: Pentru operatorii economici straini, documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul castigator va prezentapentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte detrasmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Modalitate de indeplinirePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Ofertantul castigator va prezentapentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte detrasmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Cerinta obligatorie: Un sistem de management al calitatii: ISO 13485/2005 sau echivalent. Ofertantul trebuie sa prezinte un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standarsul ISO 13485/2005 sau echivalent, emis in favoarea sa. Certificatul trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare acreditat al sistermelor de management al calitatii.Nota: Certificatele de mai sus trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta operatorii economici care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Imposibilitatea demonstrarii implementarii standardelor 9sau echivalentului)solicitate atrage excluderea ofertantuluide la procedura pentru atribuirea contractului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelului minim necesar pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate, consultati fisa de date.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2013 18:09