Achizitie publica - Echipamente de securitatea muncii
Detaliu pentru invitatia numarul 340873
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340873/12.12.2012
Denumire contract: Echipamentedesecuritateamuncii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Fratii Golesti nr. 25 B, Pitesti, Romania, cod postal: 110174, telefon: +40 248607200, fax: +40 248607209, persoana de contact: SECRETARIAT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Transelectrica Sucuesala de Transport Pitesti - Strada Fratii Golesti nr. 25 B, Pitesti, Romania, cod postal: 110174
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamentedesecuritateamuncii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de Echipamentedesecuritateamuncii / loturi conform cerintelor Caietului de sarcini / loturi
II.1.6) CPV: 35113400-3 - Imbracaminte de protectie si de securitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 53, 370 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pentru intreaga achizitie este de = 930, 00 lei ;Data la care se va face echivalenta leu/euro este cu 5 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelorValoare garantiei de participare structurata/loturi - vezi Sectiunea Loturi.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare la licitatie este de 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor / LOT.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se constituie prin una din urmatoarele forme : - instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, emis de o societate bancara ori de o societate deasigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documentatia de atribuire, in original;
-ordin de plata, in contul RO70RNCB0022047251080001 deschis la BCR Pitesti, beneficiar TRANSELECTRICA SA Sucursala Pitesti, cuconditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, depus in copie;
- numerar depus la casieria de la sediul Transelectrica ? Sucursala de Transport Pitesti.In cazul in care operatorul economic se incadreaza ca IMM, pentru a putea beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, art. 16, alin. 2, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta are obligatia de a depune atasat dovezii de constituire a garantiei de participare documente emise de autoritati competente sau declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr. 1 din Legea nr. 346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM.
Garantie de buna executie
Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A. Ea se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Nota: Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata gbe se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Valabilitatea garantiei de buna executie va fi mai mare cu 15 zile fata de durata contractului de prestari servicii. Garantia de buna executie se va elibera/restitui in termen de 14 zile de la intocmirea PV de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, , semnata si stampilata - Formularul 12. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata si stampilata - Formularul 23. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010, semnat si stampilat - Formularul 34. Declaratie privind la neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formularul 45. Declaratie pe propria raspundere privind ?Calitatea de participant la procedura? - Formularul 56. Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local ? Formular tip emis de autoritatile competente.7. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului ? Formular tip emis de autoritatile competente .Certificatele mentionate la punctele 6 si 7 trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnate si stampilate. Persoane juridice/fizice romane: 1. Certificat constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - Formular tip - prezentat in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCPersoane fizice/juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau la solicitare - autoritatea contractanta o poate transmite prin fax, email, posta, curierat.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 11:08