Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipamente birotica


Detaliu pentru invitatia numarul 324170
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AUTORITATEA NAVALA ROMANA
Numar invitatie: 324170/18.04.2012
Denumire contract: Echipamente birotica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA NAVALA ROMANACod fiscal: 11055818, Adresa: incinta port Constanta nr. 1, Constanta, Telefon: 0241616104, 0241616124, int110, 125, Fax: 0241616229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Siguranta navigatiei)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente birotica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: se doreste achizitia a 5 buc laptop, 1 buc copiator digital, 5 buc imprimante
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 235 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.089 lei . Valabilitatea garantiei 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia se poate constitui prin Scrisoare de garantie bancara sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari care vor fi depuse in originalla sediul ANR, etajul IX, cam.92, pana la data depunerii ofertei si Ordin de plata care se va constitui astfel incat in data deschiderii ofertelor suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al ANR. Documentele ce fac dovada constituirii garan?iei de participare se vor posta in SEAP in sec?iunea criterii de calificare.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului de furnizare exclusiv TVA. Garantia de buna executie se restituie in cel mult 14 zile de la data semnarii proceselor verbale de predare primire a produselor. Garantia se constituie conform art. 90, al. 1 si 3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul A.N.R. implicate in procedura de achizitie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General- Paul Branza, membrii comisiei de evaluare; Iulian Ichim- Informatician Serviciu IT, Olimpia Cojocea- Sef Serviciu Investitii, Anisoara Banita ? Sef Serviciu Juridic, Felicia Nutu- Sef Serviciu Financiar Contabilitate, Laurentiu Pricop - informatician Serviciul IT Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are dreptul de a fi parte in contract si ca are autorizata activitatea de a livra produse similare celor supuse achizitiei, cod CAEN 4651. Documente care atesta statutul de IMM
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fi?a de informa?ii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare celor supuse achizitiei, efectuate in ultimii 3 ani. Ofertantul va avea implementat sistemul de managementul calitatii SR EN ISO 9001/2008 penntru desfasurarea activitatii de comert cu produse similare celor supuse achizitiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
Data expedierii prezentei invitatii: 13.04.2012 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer