Achizitie publica - Echipamente birotica in cadrul proiectului RORIS 2
Detaliu pentru invitatia numarul 320651
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320651/23.02.2012
Denumire contract: Echipamente birotica in cadrul proiectului RORIS 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA NAVALA ROMANACod fiscal: 11055818, Adresa: incinta port Constanta nr. 1, Constanta, Telefon: 0241616104, 0241616124, int110, 125, Fax: 0241616229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: incinta port Constanta nr. 1, Constanta, Romania, cod postal: 900900, telefon: +40 372419810, fax: +40 241616229, persoana de contact: Olimpia Cojocea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Siguranta navigatiei)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente birotica in cadrul proiectului RORIS 2
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitia unor dotari institutionale in cadrul proiectului RORIS 2 din POS-T.
II.1.6) CPV: 30232110-8 - Imprimante laser (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 235 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.809 lei.Valabilitatea garantiei 60 de zile de la data depunerii ofertelor. Garantia se poate constitui prin Scrisoarea de garantie bancara sau instrumentul de garantare emis de o societate de asigurari care vor fi depuse si in original, la sediul Autoritatii Navale Romane, Incinta port, Poarta nr.1, Cladire ANR, etajul 9, cam 92 pana la data depunerii ofertei si Ordin de plata, ce se va depune in SEAP, si se va constitui astfelincat in data depunerii ofertei, suma reprezentand garantia, sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante.Documentele ce fac dovadaconstituirii garantiei de participare vor fi atasate in S.E.A.P., in sectiunea criterii de calificare.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului de furnizare fara TVA.Perioada este de 14 zile de la data semnarii proceselor verbale de predare primire a produselor. Garantia se constituie conf. art. 90 , al. 1 si 3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare cu oferta independenta , Declaratie privind neincadrarea art 69indice 1 din OUG 34/2006 se depune de ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrul A.N.R. implicate in procedura de achizitie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General- Paul Branza, membrii comisiei de evaluare; Iulian Ichim- Informatician Serviciu IT, Olimpia Cojocea- Sef Serviciu Investitii, Anisoara Banita ? Sef Serviciu Juridic, Felicia Nutu- Sef Serviciu Financiar Contabilitate, Laurentiu Pricop - informatician Serviciul IT Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca are dreptul de a fi parte in contract si ca are activitate autorizata de a livra produse similare celei supuse achizitiei, cod CAEN 4651.Documente care atesta statutul deIMM
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratieprivind listaprincipalelor livrari de produse similare celor supuse achizitiei, efectuate in ultimii 3 ani. Informatii privind insusirea contractului de furnizare. Ofertantul va prezenta certificarea implementarii sistemului calitatii pentru: desfasurarea activitatii de comert pentru produsele supuse achizitiei si pentru asigurarea activitatii deservice conform standardului ISO 9001:2001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2012 09:14