Achizitie publica - Echipamente birotica si tehnica de calcul.
Detaliu pentru invitatia numarul 333984
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333984/21.08.2012
Denumire contract: Echipamente birotica si tehnica de calcul.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA A REGIUNII DE DEZVOLTARE SUD-ESTCod fiscal: 11733112, Adresa: PIATA INDEPENDENTEI NR.1, Braila, Telefon: 0339401018, Fax: 0339401017
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP, pe adresa alectronica www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare Regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente birotica si tehnica de calcul.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitionarea urmatoarelor echipamente: - Access Point Wireless;
- Switch cu management 48 porturi 10/100/1000;
- Laptop;
- Multifunctionale laser A4.
II.1.6) CPV: 30236000-2 - Diverse tipuri de echipamente computerizate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 145.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 2.000, 00 lei; Valabilitate: 30 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor;CF - 11733112; Se poate constitui astfel: - Prin virament bancar in contul deschis la BCR Sucursala Judeteana Braila, cod IBAN RO10RNCB0048025915470001; - sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, intr-un plic inchis, la sediul ADRSE, pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor, indicate in invitatia de participare. (de ex. Scrisoare de garantie bancara ? Formularul K); - In conformitate cu art.86 din HG 925/2006. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, prin intermediul SEAP. Ofertantului ii revine obligatia de a se asigura ca garantia de participare, in cazul in care s-a ales varianta de virament bancar, va fi in contul ADRSE pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Din garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art.278, ind.1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratii privind situatia personala a operatorului economic: Cerinta obligatorie: Prezentare formular A, completat - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180, respectiv 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului A este obligatoriepentru fiecare asociat.Prevederile art. 180, respectiv 181 din OUG nr. 34/2006 se aplica si pentru tert(i) sustinator(i), in ceea ce priveste art.181, intrucat tertii trebuie sa dovedeasca neincadrarea la lit. a), c1) si d) ale respectivului art., cf.prevederilor art. 186, alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG 34/2006.Cerinta nr. 2: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Cerinta obligatorie: - Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP;
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul.Cele doua certificate privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local trebuie trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertei comune, prezentarea celor doua certificate este obligatorie pentru fiecare asociat.Cerinta nr. 3: Declaratia privind neincadrarea in art. 69?1 din OUG 34/2006: Cerinta obligatorie: Se va prezenta Formularul B - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulPrevederile art. 69?1 din OUG 34/2006 se aplica si pentru tert(i) sustinator(i) si subcontractant(i).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: LuminitaMIHAILOV ? Director GeneralLuana ZAHARIA ? Director EconomicGabriel NEAGU PATULEA ? Expert achizitiiValentin CRISTEA ? Consultant in informaticaSimona ILIE ? Consultant in informaticaAlexandru JANTEA CRICAN ? Consilier juridicLuiza Tatiana PRICOP ? Consilier juridicIn cazul ofertei comune, prezentarea Formularului B este obligatoriepentru fiecare asociat.Cerinta nr. 4: CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta: Cerinta obligatorie: Se va completa Formularul J - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul Cerinta nr. 1: Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectulprezentei achizitii, prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata, la sediul autoritatii contractante.Cerinta nr. 2: Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: daca este cazulDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatii privindsituatia economico-financiara: Cerinta obligatorie: Fisa de informatii generale - formularulC1Se impune ca cifra de afaceri medie anuala globala pe ultimii 3 ani, sa fie cel putin egala cu: 224.290, 32 lei.Pentru echivalenta Lei/Euro se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau BCEIn cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare cifra de afaceri medie anuala globala a acestuia pentru cei 3 ani de referinta indicati. In cazul ofertelor comune (depuse de o asociere), pentru indeplinirea conditiei de realizare a unei cifre medii anuale globale se va lua in calcul cifra de afaceri anuala globala a asocierii respective pentru fiecare dintre cei 3 ani de referinta mentionati, calculata ca medie aritmetica anuala a ciferelor de afaceri anuale globale individuale ale fiecaruia dintre asociati.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatii privindcapacitatea tehnica: -Lista principale furnizari de produse in ultimii 3 ani ? se completeaza Formularul C2;
-Cel putin o Recomandare de la beneficiari privind contracte similare - stampilate si semnate de catre beneficiarul contractului sau Documentul constatator primar/final (cf. HG 925/2006) sau Copii/parti relevante din contract/etc. Pentru indeplinirea acestei cerinte recomandarea/documentul constatator va fi emis in ultimii 2 ani.-Dovada indeplinirii a cel putin 1 contract similar, avand ca obiect furnizarea de produse similare, de minim: 112.145, 16lei, fara TVA;Pentru a fi considerata indeplinita aceasta conditie, ofertantul va anexa o scurta descriere a produselor livrate in cadrul contractului/ contractelor, prezentate., Cerinta nr. 2: Informatii privind subcontractantii: Se solicita dupa caz, completarea formularului D cu partea din contract pe care, eventual, intentioneaza sa o subcontracteze., Cerinta nr. 3: Informatii privind asociatii: In cazul in care exista asociati, acestia se vor identifica si vor prezenta toate documentele privind eligibilitatea si calificarea mentionate la pct. III 2.1.a), III.2.1.b).Se prezinta Acordul de asociere al partilor, cu desemnarea Liderului, in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ? Formularul I.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia poate fi descarcata din SEAP, www.e-licitatie.ro, sau site-ul ADRSE www.adrse.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2012 09:15