Achizitie publica - Echipamente de achizitie imagini si pachete software de prelucrare audio-video
Detaliu pentru invitatia numarul 331125
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331125/04.07.2012
Denumire contract: Echipamente de achizitie imagini si pachete software de prelucrare audio-video
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTICod fiscal: 4183199, Adresa: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 402.92.05, Fax: 402.93.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 060032, telefon: +40 214029205, fax: +40 214029372, persoana de contact: Daniela Cismaru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Splaiul Independentei 313, corp Rectorat, et 5, camera 508, sector 6, Bucuresti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente de achizitie imagini si pachete software de prelucrare audio-video
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipamente de achizitie imagini si pachete software de prelucrare audio-video
II.1.6) CPV: 32330000-5 - Aparate audio si video de inregistrare si redare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 121, 059.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului, respectiv 5% pentru IMM si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Declaratie privind caliatatea de ofertant-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese)Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Rector ?Mihnea Costoiu, director general- Mihai Corocaescu, director economic- Dorina Adamescu, control Financiar preventiv- Rodica Manolache, consilier juridic- Daniela Cismaru, Echipa de proiect- Cristian Negrescu, Aurelian Dervis, Alexandru Ichim-Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat la luna anterioara depunerii ofertelor-copie cu mentiunea conform cu originalul-Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale la luna anterioara depunerii ofertelor-copie cu mentiunea conform cu originalulCertificatele vor face dovada ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- copie cu mentiunea coform cu originalulOfertantul clasat pe primul loc va depune Certificatul Constator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale -cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani financiari incheiati
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Un document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme livrarea de produse similare, Declaratie privind lista principalelor livrari de produs edin ultimii 3 ani -certificat ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: -disponibila pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 10:17