Achizitie publica - Echipamente de bucatarie, pentru :Lot 1- Baza sportiva nr.2; Lot 2 - Fast food Camin 1 MV
Detaliu pentru invitatia numarul 321009
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321009/02.03.2012
Denumire contract: Echipamente de bucatarie, pentru : Lot 1- Baza sportiva nr.2; Lot 2 - Fast food Camin 1 MV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARACod fiscal: 4269282, Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Telefon: 0256403030, Fax: 0256403150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Victoriei nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300006, telefon: +40 256403035, persoana de contact: REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Victoriei nr.2, Timisoara, Rectorat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente de bucatarie, pentru : Lot 1- Baza sportiva nr.2; Lot 2 - Fast food Camin 1 MV
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In cadrul procedurii de atribuire a contractului de furnizare, se vor achizitiona utilaje necesare dotarii bucatariilor de da Baza Sportiva nr.2 si Fast food Camin 1 MV, astfel: Lot 1 ? Echipamente de bucatarie ? Baza sportiva nr.2 ? conform listei de echipamenteLot 2 ? Echipamente de bucatarie ? Fast ?Food camin 1 MV ? conform listei de echipamente
II.1.6) CPV: 39141000-2 - Mobilier si echipament de bucatarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 255, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr.34/2006, in cuantum de: Lot 1:2800 leiLot 2:2300 leiLot 1 + Lot 2:5100 lei- virament bancar in contul RO16TREZ6215005XXX000312 deschis la TREZORERIA TIMISOARA , CUI 4269282, (OP vizat de banca/trezorerie, plata se va face cu minim 5 zile lucratoare inainte de data deschiderii ofertelor, in scopul verificarii constituirii acesteia), - numerar la casieria autoritatii contractantesau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.- Ofertele care au garantia de participarecu o perioada de valabilitate sub 90 zile calculata incepand cu data limita de depunere a ofertelor, vor fi respinse.- Nu se accepta prezentarea de cecuri sau bilete la ordin, acestea nefiind instrumente de garantare.- In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractantava retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma conformArt. 278^1- (1) din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului;
- garantie de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anxa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile3. Certificat de atestare fiscala ? privind obligatiile fata de bugetul national consolidat-ANAF, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata4. Certificat de atestare fiscala ? privind plata impozitelor si taxelor locale emis de APL, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata- Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.- Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul proceduriide atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.5. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006.6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta -Certificat constatator emis de ORC ?in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata.- Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul proceduriide atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani- Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 15:24