Achizitie publica - Echipamente de bucatarie
Detaliu pentru invitatia numarul 304672
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Cod de identificare fiscala: 4269282
Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara
Telefon: 0256403030
Fax: 0256403150
Denumire invitatie: Echipamente de bucatarie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 39141000-2 - Mobilier si echipament de bucatarie (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Echipamente de bucatarie : Lot 1 - echipamente Baza sportiva nr.2; Lot 2-echipamenta fast food camin 1MV, conform listelor de echipamente.Garantia de participare: Lot 1 -2700 lei, Lot 2 -2000 lei, Lot 1 + Lot 2 -4700 lei, valabilitatea ofertei 90 zile
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 26.09.2011 13:18)
Data publicarii: 14.07.2011 09:40
Data limita de depunere a ofertelor: 04.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA, P-ta Victoriei nr.2, 300006, TimisoaraREGISTRATURA
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.08.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA, P-ta Victoriei nr.2, 300006, Timisoara, RECTORAT
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 243, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Decl.privind sit.pers.a op. ec.;
-Certif.deatest.fisc.priv. oblig. fata de bugetul nat. consol.si asig.soc., emis de ANAF;
-Certif.de atest.fisc.priv. plata imp.si taxelor loc.emis de Autoritatea Publica Locala;
-Decl.priv.calit. de partic. la proced.;
-Certif.de particip.la licit.cu of. indep.;
-Certif.constat.emis de ORC;
-Certif. de inreg.;
- Inf. gen.;
-Decl.priv.lista princip.livrari de produse în ultimii 3 ani;
-Experienta similara: Lot 1 ? cel mult 2 contr.de furniz., în ultimii 3 ani, echip. sim., in val. de 130.000 lei cumulat, recomandare;Lot 2 ? cel mult 2 contr. de furniz., în ultimii 3 ani, având echip. sim., in val. de 100.000 lei cumulat, recomandare;Lot 1 + Lot 2-cel mult 2 contr. de furniz., în ultimii 3 ani, echip. sim., in val. de 230.000 lei cumulat, recomandare;
-Certif. UE a echipam.ofert.;
- Decl. subcontract.;
-Decl.priv. respect.cond.de munca si protectia muncii-Decl. priv. respect.preved. priv. protectia mediului
Documentatia este atasata invitatiei de participare in SEAP, pentru informatii suplimentare, Serviciul Achizitii Publice, tel.0256/403151, 0256/403152, fax 0256/403153
Motive anulare:
Altele
Observatii: Decizia CNSC nr.3920/C9/3941 din 12.09.2011, de anulare a procedurii de atribuire a contractului de furnizare Echipamente de bucutarie Lot1 si Lot2