Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipamente de cercetare si active necorporale in sprijinul implementarii proiectului ? Dezvoltarea unui centru regional de cercetare pentru tehnologii energetice durabile - RESENERG


Detaliu pentru invitatia numarul 345646
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIU
Numar invitatie: 345646/20.04.2013
Denumire contract: Echipamente de cercetare si active necorporale in sprijinul implementarii proiectului ? Dezvoltarea unui centru regional de cercetare pentru tehnologii energetice durabile - RESENERG
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIUCod fiscal: 4597441, Adresa: B-dulRepublicii nr 1, Targu Jiu, Telefon: 0253/211675, Fax: 0253215794
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Unirii, nr. 36, Tirgu Jiu, Romania, cod postal: 210144, telefon: +40 253211675, fax: +40 253223971
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala Administrativa a Universitatii Constantin Brancusi din Targu Jiu, str. Unirii, nr. 36, jud. Gorj, Romania, cod postal: 210144, telefon: +40 253211675, fax: +40 253223971
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente de cercetare si active necorporale in sprijinul implementarii proiectului ? Dezvoltarea unui centru regional de cercetare pentru tehnologii energetice durabile - RESENERG
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Posturi de lucru ? calculator de proces cu module de achizitie si comanda, 4 bucModul de achizitie pentru calculator de proces, 1 bucEncodere optice, 15 bucAccelerometre ICP, 10 bucSenzori vibratie ICP, 5 bucSoftware integrat pentru aplicatii de masura si control pe baza principiului instrumentatiei virtuale, 1 buc
II.1.6) CPV: 31682210-5 - Instrumente si echipament de comanda (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 272, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 3000 lei, constituita prin: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau O.P. depus in contulUniversitatii ?Constantin Brancusi": RO95TREZ3365005XXX001913 deschis la Trezoreria Targu Jiu. Garantia de participare se prezinta in original, iar valabilitatea acesteia va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (90 de zile de la data limita de depunere aofertelor). Originalul scrisorii de garantie sau o copie lizibila a OP-ului, conform cu originalul, va fi depus impreuna cu toate documentele de calificare. In cazul constituirii garantiei de participare in alta valuta decat cea specificata, data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare. In cazul ofertantilor care sunt in categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat ? conform Formular 4 din Volumul III.In cazul in care ofertantul depune contestatie, iar C.N.S.C respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului: 1% din aceasta valoare, conform art. 278^1, alin. 1, lit a) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-se completeaza Formular 5, in original. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181/OUG 34/2006-se completeaza Formular 6, in original. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie privind neincadrarea in prev. art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, conform art.19 si 20 din L 279/09.12.2011.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006-se completeaza Formular 7, Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Rector prof. univ. dr. BOJINCA Moise, Prorector prof. univ. dr. ing. CRUCERU Mihai, Prorector prof. univ. dr. ing. CIRTINA Liviu Marius; Contabil Sef ec. BIZOC Ion; Director proiect prof. univ. dr. ing. POPESCU Luminita Georgeta; Responsabil Achizitii ing. CINDEA Roxana; Sef Serviciu Adm, .Achizitii si Investitii ing. DRAGUT Gheorghe; Responsabil tehnic conf. univ. dr. ing. GROFU Florin , jr. Popovici Virgil, Director General Administrativ ing. Marian Vintilescu, lect. univ. Runceanu Adrian, sef lucr. Ion Marian Popescu, sef lucr. Alin Stancioiu.In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie.In cazul subcontractarii, fiecare subcontractant va prezenta declaratia. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-se completeaza Formular 8, in original.In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul subcontractarii, fiecare subcontractant va prezenta declaratia. 5.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"-se completeaza Formular 9, in conformitate cu Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Se va depune o Declaratie semnata de catre ofertant/liderul asocierii si asociati.6.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial, fara obligatii scadente la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, inscrise la Sectiunea A, in copie conform cu originalul.7.Certificat de atestare fiscala cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta ? fara obligatii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice /fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in copie conform cu originalul, la care se va anexa traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Nota: 1. Toate cerintele minime de calificare mentionate in Fisa de date sunt obligatorii.2.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie, ofertantul are dreptul (in temeiul Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, modificata), sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca la data deschiderii ofertelor, indeplineste cerintele de calificare, astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valorile, (de ex. cifra de afaceri, indicarea precisa a contractelor similare prezentate, etc). In cazul in care va uza de dreptul mai sus mentionat, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in urma unei solicitari scrise din partea autoritatii contractante, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu poate fi mai mic de 3 zilelucratoare. Orice neconcordanta intre documentele depuse si datele furnizate in declaratie atrage excluderea de la procedura.3.Daca operatorul economic nu se prevaleaza de prevederile Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, depunand la data sedintei de deschidere a ofertelor, documentele de calificare, in cazul in care documentatia depusa nu este completa sau din analiza acesteia rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, Autoritatea Contractanta, in conformitatecu prevederile Art. 36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006, va declara oferta ca inacceptabila. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului de furnizare ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul persoanelor fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Informatiile din documentul/documentele depus/depuse trebuie sa fie reale la data limita de depune a ofertelor, si vor fi prezentate in copie conform cu originalul. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta.In cazul unei asocieri, atat liderul cat si asociatii vor prezenta acest document. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (firmei), specific acestei achizitii publice sau echivalentul conform legislatiei statului in care este stabilit) ? traduse in limba romana si legalizate. In cazul unei asocieri, atat liderul cat si asociatii vor prezenta acest document
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii trebuie sa prezinte informatii minime legate de activitatea lor. Se solicita completarea si prezentarea formularului " Informatii generale"completat inclusiv cu cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani(2010, 2011, 2012) in domeniul de activitate aferent contractului ce urmeaza a fi atribuit.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formularPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul asocierii, unul dintre asociati va fi nominalizat lider al asocierii.Acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asumaraspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asocierea/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asocierea/Consortiu pe intreaga durata a contractului.Ofertantul-lider va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Achizitorului, inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract., Sa se prezinte o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va atasa la aceasta cel putin uncertificat/documentcare sa confirme furnizarea produselor a caror valoare cumulata sa fie de minim 250.000 lei. Aceste documente/certificate vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a furnizarii produselor ori de catre clientul privat beneficiar al furnizari produselor, si vor fi depuse in cadrul ofertei in original, sau copie certificata de ofertant conform cu originalul, semnata si stampilata pe fiecare pagina. In cazul participarii in asociere in cadrul contractului/contractelor declarate ca experienta similara, ofertantul va mentiona procentul corespunzator produselor furnizate de acesta in cadrul contractului.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul euro / leu mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv 2010:4, 2099 , 2011:4, 2379 , 2012 :4, 4560. Ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatiiconform standardului SR-EN-ISO-9001 (sau echivalent) pentru domeniul in care se incadreaza obiectul prezentei achizitii. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 20.04.2013 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer