Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipamente de incalzire centrala


Detaliu pentru invitatia numarul 310760
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARA
Cod de identificare fiscala: 9819433
Adresa: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva
Telefon: 0254233341
Fax: 0254234384
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Echipamente de incalzire centrala
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: livrare echipamente de incalzire centrala la sediile beneficiarilor din subordinea DGASPC HD si executarea tuturor operatiunilor de instalare, punere in functiune, ISCIR, service si instruirea personalului
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 23.08.2011 10:10
Data limita de depunere a ofertelor: 31.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Deva, B-dul I. Maniu nr 18, jud Hunedoara
Data si ora deschiderii ofertelor: 31.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sala de sedinte(parter) a DGASPC Hunedoara, din Deva, B-dul I. Maniu nr 18, jud Hunedoara
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 80, 600 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie de eligibilitateDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Certificate de atestare fiscala privindplata impozitelor si taxelor catre stat si localeDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificatde participare la licitatie cu oferta independentaCertificat de înregistrareCertificat constatatorFisa de informatii generale; Cerinta minima: Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani = 80.600, 00 leiLista cu principalele livrari de produse similare din ultimii 3 aniCertificate/documente/Recomandariemise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiarDeclaratie privind dotarile specificeLista cu personalul de specialitate atestat si specializat in concordanta cu obiectul proceduriiDocumente care atesta disponibilitatea personalului tehnic de specialitate.Certificat de calitate conform ISO 9001:2008 sau echivalent, in concordanta cu obiectul procedurii
acces direct SEAPgarantie de participare 806, 00 lei valabila 60 zile
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer