Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipamente de incalzire centrala


Anunt de atribuire numarul 144400/18.10.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARA
Adresa: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Localitatea: Deva, Cod postal: 330180, Hunedoara, Romania, Email: [email protected], Tel.: 0254233341, Fax: 0254234384
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract Echipamente de incalzire centrala
II.2) Obiectul contractului livrare echipamente de incalzire centrala la sediile beneficiarilor din subordinea DGASPC HD si executarea tuturor operatiunilor de instalare, punere in functiune, ISCIR, service si instruirea personalului
II.3) Tip contract Furnizare
II.4) CPV 39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 310760/23.08.2011 10:10
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 3
Valoare estimata totala 80, 600 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
23855 / 26.09.2011
80, 240RON
Castigator
CUI
Adresa
SEPE INSTALCOM S.R.L.
RO 10655490
str. Erou Muntean Ovidiu Nicolae, nr. 81, Orastie, 335700, Hunedoara
Total (fara TVA): 80, 240RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: SEPE INSTALCOM S.R.L.
Valoare contract: 80240.00 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer