Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipamente de laborator in cadrul Proiectului ICER -TM - Echipament de gravare planara


Detaliu pentru invitatia numarul 344072
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Numar invitatie: 344072/20.03.2013
Denumire contract: Echipamente de laboratorin cadrul ProiectuluiICER -TM- Echipament de gravare planara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARACod fiscal: 4269282, Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Telefon: +40 0256403030, Fax: +40 0256403150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Victoriei nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300006, telefon: +40 256403035, fax: +40 256403153, persoana de contact: REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Politehnica din Timisoara, Timisoara, P-ta Victoriei nr.2, Rectorat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente de laboratorin cadrul ProiectuluiICER -TM- Echipament de gravare planara
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipamente de laboratorin cadrul ProiectuluiICER -TM, Echipament de gravare planara 1 buc, conform caiet de sarcini.
II.1.6) CPV: 42962500-2 - Masini de gravare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 152, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr.34/2006, in cuantum de :3.040 lei- virament bancar in contul RO16TREZ6215005XXX000312 deschis la TREZORERIA TIMISOARA , CUI 4269282, - numerar la casieria autoritatii contractantesau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Valabilitatea garantiei este de minim 60 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.- In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractantava retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma conformArt. 278^1- (1) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.Echivalenta in euro se va face la cursul BNR din data de 14.03.2013 de 4, 3975 lei/1 euro
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului;
- garantie de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anxa la contract, conform art.90 din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si co3.Certificat / certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor emis de Autoritatea Publica Locala? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilatampletarile4. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilataSe va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.6.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.LISTA PERSOANELOR CARE DETIN FUNCTII DE DECIZIE IN CADRUL UNIVERSITATII ?POLITEHNICA? DIN TIMISOARAProf.univ.dr.ing. Viorel-Aurel Serban RectorProf.univ.dr.ing. Corneliu- Mircea Davidescu ProrectorProf.univ.dr.ing.Marius- Emil Otesteanu ProrectorProf.univ.dr.ing. Mircea Popa ProrectorConf.univ.dr.ing. Daniel Dan ProrectorDr.ing. Florentiu Staicu Director General AdministrativProf.univ.dr.arh. Smaranda - Maria Bica Decan Facultatea de ArhitecturaProf.univ.dr.ing. Horia Ciocarlie Decan Facultatea de Automatica si CalculatoareProf.univ.dr.ing. Nicolae Vaszilcsin Decan Facultatea de Chimie Industriala si Ingineria MediuluiProf.univ.dr.ing. Gheorghe Lucaci Decan Facultatea de ConstructiiProf.univ.dr. ing. Ivan-Iuliu BogdanovDecan Facultatea de Electronica si TelecomunicatiiProf.univ.dr.ing. Petru AndeaDecan Facultatea de Electrotehnica si ElectroenergeticaLector.univ.dr. Mirela-Cristina Pop Decan Facultatea de Stiintele ComunicariiProf.univ.dr.ing. Monica Petrea - Izvercian Decan Facultatea de Management in Productie si TransporturiProf.univ.dr. ing. Inocentiu ManiuDecan Facultatea de MecanicaConf.univ.dr.ing. Virgilius - Caius Panoiu Decan Facultatea de Inginerie HunedoaraEc. Florian Miclea Director Directia Financiar ContabilaIng. Dorina Ruset Director Directia Resurse UmaneIng. Cristian Telescu Director Directia TehnicaStudent Norbert KazamerConsilier in Consiliul de AdministratieIng Dana Suba Sef Serviciu Achizitii PubliceIng. Maria FilipescuSef Birou Achizitii Lucrari si ServiciiIng. Claudia Micea Sef Birou Achizitii ProduseEc. Daniela Hudac Sef Birou ContabilitateEc. Cristiana Marchis Sef Birou FinanciarCj. Constantin Alecsa Consilier juridicProf.univ.dr.ing. Nicolae Robu Director Proiect ICER - TMProf.univ.dr.ing. Petru Negrea Responsabil financiar Proiect ICER-TMProf.univ.dr.ing. Lucian Rusnac Responsabil tehnic Proiect ICER-TMSL.dr.ing. Rangu Marius Facultatea de Electronica si Telecomunicatii 1.Certificat constatator emis de ORC ?in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata.Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii generale. Cifra mediede afaceri globala.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani (produse similare obiectului achizitiei) ? in original. se vor prezenta procese verbale de receptie/parti relevante din contracte/certificate de buna executie ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2013 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer