Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipamente de laborator si tehnica de calcul - CH


Detaliu pentru invitatia numarul 347911
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Numar invitatie: 347911/04.06.2013
Denumire contract: Echipamente de laborator si tehnica de calcul - CH
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASICod fiscal: 4701606, Adresa: STR.PROF.DR. DOCENT DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Telefon: +40 232216853, Fax: +40 232216853
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PROF.DR. DOCENT DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Romania, cod postal: 700050, telefon: +40 232278680/2282, fax: +40 232232357, persoana de contact: EDUARD MOISII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.PROF.DR.DOCENT DIMITRIE MANGERON NR.73, IASI, ROMANIA, cod postal 700050, FACULTATEA DE INGINERIE CHIMICA SI PROTECTIA MEDIULUI, CAM. 62
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (educatie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente de laborator si tehnica de calcul - CH
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: nisa, placa masurare reometru, rotoare centrifuga, sistem electrodializa, centrifuga, sistem ultrapurificare apa, pompe peristaltice, senzori, spectrofotometru
II.1.6) CPV: 35113200-1 - Echipament de protectie impotriva agentilor nucleari, biologici, chimici si radiologici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 233, 973 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: LOT1 = 1500 lei; LOT2 = 385 lei; LOT3 = 100 lei, LOT 4 =1080 lei, LOT5 = 1600 lei; 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (cel putin 3 luni de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor). 3. Garantia de participare se poate constitui in lei sau in valuta, iar cursul leu-valuta la care se va face raportarea va fi cursul BNR din data stabilita cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare, indiferent de forma de constituire, poate fi depusa pana la termenul limita de depunere al ofertei. DOVADA CONSTITUIRII poate fi prezentata pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru de deschiderea ofertelor (art 86 alin 6 din OUG 34/2006)4. Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: -Virament in contul bancar: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi, CF: 4701606, Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 - Trezoreria Municipiului Iasi, depunerea de numerar la casieria Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi?, str. prof. dr. doc. Dimitrie Mangeron nr.67. imobil T, parter sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006). Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Conform O.U.G. 34/2006 art. 278^1, alin.(1), in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge pe fond contestatia , autoritatea contractanta va retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare depuse de ofertant, dupa cum urmeaza: Lot 1=751, 85 lei, Lot 5=803, 20 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in suma fixa, intr-un cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.Forme de constituire a garantiei de participare sunt cele prevazute de art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/20062. Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/20063. Certificate constatatoare privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea urmatoarelor documente (in original sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal: 1. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.);2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu seconsidera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.b) certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;c) continutul documentelor sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 6 din sectiunea Formulare si cu Ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;b)continutul documentului sa dovedeasca faptul ca ofertantul respecta prevederile Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din ordonanta, Conflictul de interese- se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator);Cerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 7 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din O.U.G. 34/2006.Nota: Pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi: Rector: Prof.univ.dr.ing. Ion Giurma, Director gen.ad-tiv. Dr.ec.jr. Petru Condrea, Director economic Ec.Mariana Crivoi, jr. Mirela Troia, Administrator sef facultate ing. Eduard Moisii, director departament prof.dr.ing.Ion Mamaliga, adm. Maria Raileanu. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic sau altdocument echivalent.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerintele minime obligatorii de calificare Persoane juridice/fizice romanea1) prezentarea documentelor solicitate;a2) certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau in copie certificata "conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal;b) cel putin continutul unuia dintre documentele mentionate si, eventual anexele acestora (daca este cazul), sa dovedeasca ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea care face obiectul procedurii de achizitie publica si valabilitatea mandatului administratorului/administratorilor.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de asolicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.Persoane juridice /fizice strainea) prezentarea unui document de tipul celui solicitat;b) continutul documentului mentionat si, eventual anexele acestuia (daca este cazul), sa dovedeasca ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea care face obiectul procedurii de achizitie publica. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3(trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clienti privatiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 12:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer