Achizitie publica - Echipamente de mica mecanizare - DRDP Constanta
Detaliu pentru invitatia numarul 335149
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335149/11.09.2012
Denumire contract: Echipamente de mica mecanizare - DRDP Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 213150126, fax: +40 213150126, persoana de contact: Chirica Teodora
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DRDP Constanta, Strada Traian FN Constanta jud Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente de mica mecanizare - DRDP Constanta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipamente de mica mecanizare??
II.1.6) CPV: 43830000-0 - Scule cu motor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, eliberata in numele ofertantului va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari in cuantum de: 2.200 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care ofertantul opteaza pentru intocmirea unei scrisori de garantie se va completa Formularul 14. In conformitate cu art. 86, alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se poate constitui prin: -Virament bancar - cod IBAN RO54 RNCB 0114 0320 4585 0001, deschis la BCR Sucursala Constanta ; -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In conformitate cu art.2781 din OUG34/2006 actualizata, autoritatea contractanta are dreptul de a retine suma de 1.473 lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din pretul contractului fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie: Conf Art. 90 din HG 925/2006 actualizata, Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform Formularului nr. 15 din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire, fie prin retineri succesive din facturi partiale, iar daca GBE este redusa ca valoare se accepta constituirea acesteia prin depunere la casieria a unei sume in numerar. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 3 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani, (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie in valoare de minim: 279.000 lei .Se vor declara cifrele de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), inregistrate la organele competente.Pentru transformareain lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2009, 2010, 2011).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculatipana la data depunerii ofertei) au executat cel putin un contract de furnizare produse similare cu cele supuse achizitiei prin documentatia de atribuire, a carei valoare sa nu fie mai mica decat: 125.000lei, Se vor prezenta urmatoarele documente: - Declaratieprivind lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei)continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; -Fisa de experienta similara;, Cerinta nr.2 Ofertantii trebuie sa faca dovada cu certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate descarca din SEAP, site-ul www.elicitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2012 08:17