Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipamente de mica mecanizare - DRDP Constanta


Detaliu pentru invitatia numarul 335149
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 335149/11.09.2012
Denumire contract: Echipamente de mica mecanizare - DRDP Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 213150126, fax: +40 213150126, persoana de contact: Chirica Teodora
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DRDP Constanta, Strada Traian FN Constanta jud Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente de mica mecanizare - DRDP Constanta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipamente de mica mecanizare??
II.1.6) CPV: 43830000-0 - Scule cu motor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, eliberata in numele ofertantului va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari in cuantum de: 2.200 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care ofertantul opteaza pentru intocmirea unei scrisori de garantie se va completa Formularul 14. In conformitate cu art. 86, alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se poate constitui prin: -Virament bancar - cod IBAN RO54 RNCB 0114 0320 4585 0001, deschis la BCR Sucursala Constanta ; -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In conformitate cu art.2781 din OUG34/2006 actualizata, autoritatea contractanta are dreptul de a retine suma de 1.473 lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din pretul contractului fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie: Conf Art. 90 din HG 925/2006 actualizata, Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform Formularului nr. 15 din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire, fie prin retineri succesive din facturi partiale, iar daca GBE este redusa ca valoare se accepta constituirea acesteia prin depunere la casieria a unei sume in numerar. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 3 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006 (persoane juridice/fizice romane si straine)- se va prezenta Formularul nr.3 ?Declaratie privind Eligibilitatea? din Sectiunea IV ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire.Cerinta nr. 2 Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 si documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (persoane juridice/fizice romane si straine - a) se va prezenta Formularul nr. 4 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din dinSectiunea IV ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire.b) Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: Se vor prezenta: - certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul??.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente s-au acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident. Acestea vor fi prezentate in original, copii traduse si legalizate?? .Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinul Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314, din 12 octombrie 2010 - se va prezenta Formularul 2 din Sectiunea IV. Formulare - din Documentatia de Atribuire)., Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", in conformitate cu OrdinulA.N.R.M.A.P.nr.314/2010.Cerinta nr. 4- Neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari - se va completa Formularul 1. din Sectiunea IV. Formulare - din Documentatia de Atribuire.Incadrarea ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantul/tertului sustinator in conditiile prevazute de catre art. 691 , (evitarea confictului de interese). Din OUG34/2006 actualizata, atrage excludera acestuia de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Persoanele ce detin functiide decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele : Ibram Aidin-director, Vulpoi Cornelia-director economic, Tudor Gabriela-director tehnic, Copaceanu Maian-director mecanizare, Tisa Adrian-sef serv juridic, Chirica Teodora-sef servachizitii, Stefan Petru - sef birou utilaje. Cerinta nr. 1 Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului- se va prezenta Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.Vor fi calificati operatorii economici care au ca domeniu de activitate si furnizarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie.Cerinta nr. 2 Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit - Se vor prezenta : Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copii legalizate sau copii lizibilecu mentiunea , ,conform cu originalul?? .In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Imposibilitatea demonstarii, inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizica avand ca obiect de activitate si furnizarea produselor care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani, (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie in valoare de minim: 279.000 lei .Se vor declara cifrele de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), inregistrate la organele competente.Pentru transformareain lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2009, 2010, 2011).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculatipana la data depunerii ofertei) au executat cel putin un contract de furnizare produse similare cu cele supuse achizitiei prin documentatia de atribuire, a carei valoare sa nu fie mai mica decat: 125.000lei, Se vor prezenta urmatoarele documente: - Declaratieprivind lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei)continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; -Fisa de experienta similara;, Cerinta nr.2 Ofertantii trebuie sa faca dovada cu certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate descarca din SEAP, site-ul www.elicitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2012 08:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer