Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipamente de monitorizare si supraveghere a vanatului - D.S. Neamt


Detaliu pentru invitatia numarul 356857
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 356857/10.01.2014
Denumire contract: Echipamente de monitorizare si supraveghere a vanatului - D.S. Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. V.A. Urechia nr. 24, jud. Neamt, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610100, telefon: +4 0233211696, fax: +4 0233212736
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Neamt din str. V.A. Urechia nr. 24, loc. Piatra Neamt, jud. Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente de monitorizare si supraveghere a vanatului - D.S. Neamt
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de Echipamente de monitorizare si supraveghere a vanatului conform descrierilor din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este stabilita conform prevederilor art. 43^1, alin.2, lit.a din OUG 34/2006 si este de 375 lei, echivalent in valuta la cursul BNR din data stabilita cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazuri exceptionale, comisia de evaluare va solicita prelungirea termenului pentru garantia de participare. Forma de constituire a garantieie de participare: a. virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune in original la sediul Directiei Silvice Neamt, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie constituita in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatia de participare. Se va completa formularul din sectiunea "Modele de formulare". b. Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. c. Plata in numerar la casieria autoritatii contractante, pana la data limita de deschidere a ofertelor. Cont: RO 47 BRDE 280 SV 02378682800-BRD Piatra Neamt, R 1590120.In situatia in care IMM-urile beneficiaza de prevederile Legii 346/2004, ofertantii au obligatia de a depune pe plic dovada ca sunt IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a.?Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea? - se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati, terti sustinatori, daca este cazul;b ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? - ofera informatiidespre depunerea ofertei in nume propriu sau ca asociat in cadrul unei asocia?ic.?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?? formularul se prezinta pentrurespectarea Ord. ANRMAP 314/2010;d. ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG nr. 34 / 2006? - se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Doru Gherghel ? director; ing. Mircia Gorghiu ? director tehnic; ec. Radu Matrescu ? director economic; ing. Ing. Alexandru Balut -compartiment vanatoare si salmonicultura; ec. Doina Pana ? birou financiar ? contabil, Ec. Magdalena Mihalache ? birou financiar ? contabil, jr. Camelia Romaniuc - compartiment juridic; jr. Iulian Chindea ? compartiment juridic, dr. ing. Dana Isciuc - compartiment achizitii publice, ing. Angela Tamaslacaru? compartiment achizitii publice - formularul se prezinta pentru evitarea conflictului de interese si respingerea ofertelor care se afla in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34 / 2006.e. ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181? se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati; daca este cazul, tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181, lit. a), c), c^1 si d) .f.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat eliberat de catre Direc?ia Generala a Finan?elor Publice ?i Controlul Finan?elor de Stat - ofera informatii despre situatia personala a ofertantilor, ofertantilor asociati.Ofertantii vor prezenta certificate fiscale din care sa reiasa ca nu au datorii scadente lanivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.g.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala - ofera informatii despre situatia personala a ofertantilor, ofertantilor asociatiOfertantii vor prezenta certificate fiscale din care sa reiasa ca nu au datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. a.Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului ? ofera informatiiin ceea ce priveste domeniul de activitate al ofertantului. Informa?iile cuprinse in Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comer?ului trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;b.Persoane juridice/ fizice straine - vor respecta prevederile art.182 din OUG nr.34 / 2006 - ofera informatii despre situatia personala a ofertantilor. Pentru documentele care nu sunt in limba romana se vor ata?a ?i traducerile autorizate in limba romana. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a)Se solicita ofertantilor o cifra de afaceri globala medie pe ultimii trei (2011, 2012 si 2013) ani de minim 20.000 lei sau in alta valuta, la cursul mediu anual lei-valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Completare ?i prezenrtare formular ?Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani?, care va con?ine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca ace?tia din urma sunt autorita?i contractante sau clien?i priva?i, b)Completare si prezentare formular ?Acord de asociere? ? solicitat numai in cazul asocierii ? estenecesar ca autoritatea contractanta sa cunoasca daca contractul va fi indeplinit de catre ungrup de operatori economici.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2014 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer