Achizitie publica - Echipamente de proiectie si imprimare
Detaliu pentru invitatia numarul 319880
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319880/03.02.2012
Denumire contract: Echipamente de proiectie si imprimare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASICod fiscal: 4701100, Adresa: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Iasi, Telefon: 0232/301612, Fax: 0232/301658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Iasi, Romania, cod postal: 700115, telefon: +40 232301612, fax: +40 232301658, persoana de contact: EUGEN CHIRIAC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente de proiectie si imprimare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Videoproiectoare, imprimante laser
II.1.6) CPV: 38652120-7 - Videoproiectoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie: lot 1=36 lei; lot 2=52 lei;lot 3=50 lei;lot 4=126 lei;lot 5=44 lei;lot 6=48 lei.Cuantumul se reduce cu 50% pt. IMM(in acest caz va fi insotita de o Declaratie pe propria raspundere de incadrare in categ IMM)Valabilitate=60 zile de la data limita de depunere a ofertelorConstituire: -scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis da catre o institutie bancara sau societate de asigurari Scrisoarea sau polita va fi prezentata in original pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a oferte in SEAP-ordin de plata, depunere de numerar la casieria ACsau oricare alta modalitate de plataprevazuta de art. 86 din HG 925/2006.Se va depune in SEAP copia scanata a documentului de plata.Cont RO29TREZ4065005XXX410-Trez Iasi, beneficiar UMF Iasi, cod fiscal 4701100Oferta va fi respinsa daca nu va fi insotita de garantia de participare.
Garantie de buna executie
10%(5% pt. IMM) din valoarea contractuluiConstituire: scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis de catre o institutie bancara sau societate de asigurari-depunere de numerar la casieria ACRestituire;max 14 zile de la data intocmirii PV de receptie a produselor care fac obiectul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ordinului 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP-prezentare formular atasat2.Declaratie privind eligibilitatea-prezentare formular atasat3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-prezentare formular atasat4.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor la bugetul de stat si cele locale, certificate din care sa reiasa faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din OUG 34/2006-prezentare formular atasat.Persoane cu functii de decizie in cadrul AC: prof.univ.dr.Vasile Astarastoae;ec. Dana Drugus;ing. Maria Arhip;adm.fin. Eugen Chiriac;jr. Nicoleta Nastase Certificat constatator emis de catre ORC sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional celor din Romania, in cazul persoanelor fizice/juridice straine, document valabil la data deschiderii ofertelor avand inclus obiectul de activitate autorizat pt. produsele specifice procedurii.Se va prezenta sub forma: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conf. cu originalul".Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate , documentul in original sau copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.02.2012 09:17