Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipamente de protectia muncii


Detaliu pentru invitatia numarul 345752
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Numar invitatie: 345752/23.04.2013
Denumire contract: Echipamente de protectia muncii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTICod fiscal: 4433872, Adresa: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213138170, Fax: +40 213138170
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010941, telefon: +40 213138170, fax: +40 213138170, persoana de contact: Raluca Tiganus
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Strazilor-Sala de Consiliu-str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente de protectia muncii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare echipamente protectia muncii conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 000 - 380, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :3.800, 00 lei;Pentru garantia de participare constituita in alta valuta, data de referinta a echivalentei va fi cursul stabilit de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderiiperioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitatea garantiei pentru participareva fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se va exprima in lei sau intr-o valuta liber convertibila si va fi constituita prin virament bancar (RO18TREZ7015006XXX000213 ? Trezoreria sector 1 ? Administratia Strazilor) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari -in original- in favoarea autoritatii contractante.Se poate utiliza si modelul indicat in Formularul 11 - scrisoare de garantie bancara- in favoarea autoritatii contractante.In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie bancara va fi constituita de oricare dintre asociati .Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse la deschidere.Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Dovada incadrarii in categoria IMM-urilor se face, conform legislatiei in vigoare, prin completarea declaratiei pe proprie raspundere. In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare dintre membri va face dovada indeplinirii in mod individual a conditiilor prevazute de Legea nr. 346/2004.De asemenea autoritatea contractanta are dreptul de a retine/returna sume din garantia de participare in conditiile art.278ยน din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea fiecarui contract subsecvent de achizitie publica de produse(fara TVA);Garantia de buna executie se va constitui: in orice forma prevazuta de art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art. 90, alin. (1) din HG 925/2006;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art. 90, alin. (3) din HG 925/2006, modificat de prevederilor HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea-Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 12 A(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006- Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 12 B insotit de Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si/sau orice alte formulare tip ? eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident: Certificatele constatatoare se vor prezenta in original sau copie legalizata.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta);Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul 12 C completat, semnat si stampilat.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta, subcontractantii declarati vor prezenta acest formular)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG34/2006 -Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul B completat, semnat si stampilat.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta, subcontractantii declarati vor prezenta acest formular; subcontractantii/tertii sustinatori declarati vor prezenta acest formular).Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: -Director Gen.-Alina Roman-Director Adj.-Mirela Ionita-Sef Serv.Achizitii-Tiganus Raluca-Sef Serv.Juridic Contencios-Camelia Luca-Sef Compartiment SSM ? Luminita HurubanDeclaratii privind participare la procedura cu oferta independenta-Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul A, completat, semnat si stampilat.(in cazul unei asocieri, asociatul lider este obligat sa prezinte aceste formular in numele asocierii). Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert de pe langa TribunalulBucuresti sau Tribunalul teritorial, in original, copie legalizata sau copie lizibila cerificata ?conform cu originalul? din care sa rezulte urmatoarele: -obiectul de activitate al ofertantului contine domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri;Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine: Dovada acestei conditii urmeaza a se realiza prin prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul agentilor economici (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi insotite de traducere in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri: Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) in masura in care acestea sunt disponibile. Daca din motive obiective, justificate corespunzator operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestuia.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte-2010 - 4, 2099 lei, -2011 - 4, 2379 lei, -2012 - 4, 4560 lei;Media cifrei de afaceri globalea ofertantului pe ultimii 3ani (2010, 2011, 2012)trebuie sa fieminim380.000, 00 lei.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Se va prezenta bilantul contabil aferent anilor 2010, 2011, 2012.In cazul in care exista operatori economici care nu au depus inca bilantul anului 2012 se vor accepta orice alte documente relavante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri a acestui an.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de aceasi natura efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Experienta similara-Se solicita indeplinirea in ultimii 3 ani: -a cel putin unui contract cu obiect similar, contract a carui valoare sa fie de minim 190.000, 00 lei, fara TVA.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea a cel putin unui document/proces verbal de receptie emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Prezentare mostre-In scopul dovedirii capacitatii de a livra produse similare, precum si conformitatii cu produsul solicitat, ofertantul va prezenta, cite o mostradin fiecare produs solicitat prin caietul de sarcini.Mostrele vor fi predate pe baza de proces-verbal de predare primire, semnat de ambele parti, pana la data limita pentru depunere a ofertelor. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante- Certificate emise de organisme independente prin carese atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 saucertificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, valide la data limita adepunerii ofertelor;
- Orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer