Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipamente de protectie


Detaliu pentru invitatia numarul 332386
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Electrocentrale Bucuresti S.A.
Numar invitatie: 332386/25.07.2012
Denumire contract: Echipamente de protectie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialElectrocentrale Bucuresti S.A.Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti, Telefon: 0214079973, Fax: 0213166574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Constanta, Romania, cod postal: 900075, telefon: +40 241585300, fax: +40 241511200, persoana de contact: Secretariatul Sucursalei Electrocentrale Constanta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Sucursalei Electrocentrale Constanta, B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Constanta, Romania, cod postal: 900075, telefon: +40 241585300, fax: +40 241511200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente de protectie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia de echipament individual de protectie, pentru completarea necesarului pentru salariatii din cadrul Sucursalei Electrocentrale Constanta, in conformitate cu prevederile Legii 319/ 2006 - Legea Securitatii si Sanatatii in Munca, HG 1084/2006 si a prevederilor Regulamentului propriu de acordare a EIP.
II.1.6) CPV: 18830000-6 - Incaltaminte de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 37, 072 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul : LOT 1=160 lei;LOT 2 =250 lei. Valabilitatea garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul IMM urilor (Legea 346/2004) garantia de participare se poate constitui 50%. Constituirea se face prin una din modalitatile prevazute la art 86/HG 925/2006 prin virament bancar (RO73RNCB0114032055690018 BCR C-ta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Dovada constituirii se prezinta cel tarziu odata cu deschiderea ofertei. Conform art.33 alin 3 lit b din HG 925/2006 ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata, se resping.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006(FORMULARUL B);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 (FORMULAR art.180);Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independenta(Formular 5);Declaratie privind calitatea de participant la procedura(FORMULARUL A);Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Formular art. 691). Persoanele cu functie de decizie din cadrul Sucursalei Electrocentrale Constanta in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Director - Doru Oslobeanu, Director Economic - Violeta Geoge, Director Tehnic - Dumitru Tamas, Director Adj. Reparatii - Vicentiu Bratu, Sef Serviciu Comercial Administrativ ? Dorin Popa, Sef Birou Achizitii ? Constantin Dragomir, Sef Birou Aprovizionare ? Eugen Onica, Responsabil Contract din cadrul Biroului Achizitii ? Camelia Puchianu, Responsabil Securitatea Muncii ? Emurla Erol. Certificat constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990; Pentru persoane fizice romane ? Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente (copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?);Pentru persoane juridice/fizice straine ? Documete edificatoare (copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) care sa dovedeasca o forma de inregistrare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri realizata in ultimii 3 ani - Formular B2 din sectiunea III- Formulare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre prezentate in conformitate cu fisele tehnice Standarde de asigurarea calitatii (SR EN ISO 9001/2008 sau certificateechivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene). Copiiile standardelor de asigurarea calitatii vor fi semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentei invitatii de participare dar se poate solicita si de la Biroul Achizitii S.E. Constanta, tel. +40 241585300 int. 368, 268, 359 sau fax. +40 241511200
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2012 12:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer