Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ECHIPAMENTE DE RIDICAT TRANSPALETE SI CARUCIOARE PTR.RECIPIENTE


Detaliu pentru invitatia numarul 342185
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 342185/29.01.2013
Denumire contract: ECHIPAMENTE DE RIDICAT TRANSPALETE SI CARUCIOARE PTR.RECIPIENTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803200, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Tatomir
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ECHIPAMENTE DE RIDICAT TRANSPALETE SI CARUCIOARE PTR.RECIPIENTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Depozitul SNTGN Transgaz SA
II.1.6) CPV: 42410000-3 - Echipamente de ridicare si de manipulare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 170, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare :3400 lei(daca se oferteaza toate loturile); data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor, valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Pentru oferta depusa pe loturi : GP 1 = 2000 lei , GP 2 = 1400 lei. Modul de constituire a garantiei pentru participare, art.86 alin 1 din HG 925/2006: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11 - Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias; Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii. Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), la deschiderea licitatiei. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; ? fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; Valoarea retinuta conform art. 278^1 din OUG 34/2006 , suma retinuta in acest caz fiind de 1700 lei.
Garantie de buna executie
GBE = 5 % din valoarea de atribuire a contractului.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: - scrisoare de garantie de buna executie sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale aferente lucrarilor executate, conform art. 90, alin (3) din H.G. 925/2006 privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006. -orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 modificata (Formularul 12A din Sectiunea Formulare - in original.)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 modificata, Formularul 12 B din Sectiunea Formulare. ? in originalDeclaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 12C din Sectiunea Formulare - in originalCERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independent, Formular 12D din Sectiunea Formulare - in originalDeclaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (declaratie pe proprie raspundere, persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA Medias sunt ? Ioan Rusu Director General; Ilie La?a Director General Adjunct; Mares Gabriela Elena Sef Serviciu ;Ioan Stefanescu Director Economic; Marin Dumitru Director Directia Buget Finante; Idu Olga Directia Juridica;Ion Tataru Director Departament Dezvoltare, Adrian Comsa Director Directia Pregatire Executie Lucrari, Tudor Bouariu Director Direc?ia Achizi?ii Publice ?i Contractari, Adela Pinzar- ?ef Serviciu, Mihaela Tatomir ? Inginer, Florin Medrea- ?ef Serviciu, Popescu Adrian ? Inginer, Viorica Simescu ? Tehnicean, Petrariu Ioan- Sef Serviciu; Marinescu Maria Lucia- Sef Serviciu Baciu Elena Marioara- Consilier Juridic; Goage Mihai Consilier Juridic;Suciu Nicolae Consilier Juridic Persoane juridice/ fizice romane (Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente); -documentele in original/copie legalizata se prezinta numai de ofertant clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicariiPersoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat de organele in drept;, Declaratia privind cifra de afaceri globala , care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, ultimii 3 ani fiind 2010, 2011, 2012( se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR), completare Formularul IV.3., Ca.min.= 170.000 lei; (daca se oferteaza toate loturile)In cazul ofertei pe loturi valorile impuse sunt: Lot1 -ca1.min = 100.000 lei, Lot2 -ca2.min = 70.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante., o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, ( se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;. Avand in vedere produsele care se doresc a se achizi?iona, S.N.T.G.N. TRANSGAZ S.A. Medias considera ca este necesar ca operatorii economici trebuie sa faca dovada furnizarii unor produse similare a caror valoare aproximativ egala cu valoarea achizitei. Formular 12E. Valoarea experienta similara impusa exp.min.= 170.000 lei; (daca se oferteaza toate loturile)In cazul ofertei pe loturi valorile impuse sunt: Lot1 -exp1.min = 100.000 lei, Lot2 -exp2.min = 70.000 lei Certificat de implementare al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2013 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer