Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipamente de scufundare


Detaliu pentru invitatia numarul 338363
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii - U.M. 02145 Constanta
Numar invitatie: 338363/29.10.2012
Denumire contract: Echipamente de scufundare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - U.M. 02145 ConstantaCod fiscal: 4304630, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 19, Constanta, Constanta, Telefon: 0241/586600 int. 140, Fax: 0241/586952
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente de scufundare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipamente de scufundare pe care scafandrii le folosesc pentru patrunderea sub apa.
II.1.6) CPV: 37412242-7 - Echipamente de scufundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 458 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare: Lot. 1 Camera video subacvatica cu carcasa subacvatica 60 m 64Lot. 2 Vizor scafandru 36Lot. 3 Ceas subacvativ 45Lot. 4 Centuri lestare 18Lot. 5 Cizmulite neopren 30Lot. 6 Consola cu 3 instrumente (manometru, busola, computer de scufundare) 96Lot. 7Geanta transport echipament 79Lot. 8 Lanterna subacvatica 34Lot. 9 Manusi neopren 5 mm 52Lot. 10 Echipament individual de scufundare1770TOTAL 2224 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire al garantiei de participare va fi si sub forma de : Ordin de plata in Contul ?Sume de mandat? RO77TREZ2315005XXX000405 sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor si depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar.Dovada constituirii garantiei de participare se va face prin transmiterea cu adresa de inaintare (SCRISOARE DE INAINTARE - Formular nr. 1), la sediul autoritatii contractante delegate, a documentului care confirma constituirea garantiei de participare - in original, si va fi incarcat si in SEAP, si a documentelor care confirma statutul operatorului economic de IMM (daca este cazul), pana la termenul limita (data si ora) de primire a ofertelor in SEAP.Neindeplinirea acestei cerinte pana la data si ora limita de depunere a ofertelor specificata la pct. VI.7), va determina respingerea ofertelor respective, conform prevederilor art. 33 alin 3, lit.b din HG nr.925/2006.In conditiile art. 2781 din OUG nr. 34/2006, cuantumul din garantia de participare ce se va retine este de 1%.Retinerea garantiei de participare se face in conformitate cu alin. (1) art. 87 din HG nr. 925/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de furnizare, fara T.V.A.Garantia de buna executie se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara (conform Formularului nr. 9) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cu 14 zile mai mare decat perioada contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- completarea si prezentarea formularului nr.12A, conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 691 din O.U. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- completarea si prezentarea formularului nr.12BIncadrarea in situatia prevazuta la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dr Vergil MORARU, Catalin FLESERIU, Dumitru STANCU, Costinel Damian CIOROIU, Catalin FRATILA, Marian SMARANDACHE, Nicusor CHIRIPUCI, ec. Isabela OAE, ing Silvia CRISTEA, Marian ARFIRE, Ionel MOISE, ec. MihaelaPAPCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 180 (Declaratie privind eligibilitatea) din O.U. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- completarea si prezentarea formularului 12CIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 181 din O.U. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- completarea si prezentarea formularului 12DIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ONRC sau Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de ONRC sau Documente edificatoare din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Cerinta nr. 2 Pentru I.M.M.Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M., conform Legii nr. 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiI.M.M.-urile trebuie sa prezinte declaratie in conformitate cu anexele 1 si 2 prevazute la art.7 din legea 346/2004, sau, dupa caz, declaratie pe propria raspundere ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente emise de organisme acreditate, care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001:2008 (sau echivalent) la furnizorul produsului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.10.2012 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer