Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ECHIPAMENTE DE SECURITATE


Detaliu pentru invitatia numarul 340800
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 340800/11.12.2012
Denumire contract: ECHIPAMENTE DE SECURITATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL ALEXANDRU LAPUSNEANU; NR. 195 A; BL. LAV1; PARTER, CONSTANTA, Romania, cod postal: 900472, telefon: +40 241607529, fax: +40 241607553, persoana de contact: Serviciul comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL ALEXANDRU LAPUSNEANU; NR. 195 A; BL. LAV1; PARTER, CONSTANTA, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ECHIPAMENTE DE SECURITATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: I) LOT I- COVOR ELECTROIZOLANT ? 800 KG.II) LOT II ? ECHIPAMENTE DE SECURITATE1) Detectoare de tensiune 0, 4Kv- 17 buc.2) Detector tensiune 400kV + prajini electroizolante-4 buc.3) Detector tensiune 6-35kV + prajini electroizolante-2 buc.4) Dispozitiv de avertizare prezenta tensiune DAPT 35kv- 10 buc.5) Piese de legatura prajina-detector) Adaptor fixbaionet-hexagon-4 buc.6)Scurtcircuitoare 400 KV - clema clasica redusaL=10, 95mmp- 18 buc.7) Scurtcircuitoare trifazate 20 kV clema clasica l=7m-3 buc.8)Scurtcircuitor mono(tri)fazat tablouri electrice si cutiide distributie de j.t.-2 buc.
II.1.6) CPV: 35113000-9 - Echipament de siguranta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 023 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare Lotul 1 + Lotul 2:1.680, 46 leiLOT I-COVOR ELECTROIZOLANT?128leiLOT II- ECHIPAMENT DE SECURITATE? 1.552, 46leiRetinerea garantiei de participare (ofertantul pierzand astfel suma constituita), se poate face atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii reglementate de art.87(1) din HGR 925/2006: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare , nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor ;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69?1 conform OUG 34/2006 -Se va completa Formularul F2 (din sectiunea III Formulare);Nota : Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt : Director? ing. Teodor StoenescuDirector tehnic? ing. Vaju Marian in calitate de inlocuitor al directoruluiDirector economic ? ec. Bejan OctavianaSef serv. Financiar Contabilitate ? ec. Vaju Valentina in calitate de inlocuitor al directorului economicSef Serv. Comercial ? ing. Tanasa IonServ.Comercial? ec. Miron ConsuelaSef Serv.SCMSSM? ing.Anicai EugenCertificat de participare cu oferta independenta - Se va completa Formularul F3;Declaratie privind eligibilitatea-Se va completa Formularul F4;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 -Pentru a demonstra neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ofertantul va prezentaFormularul F5;Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit- Prezentare Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), care demonstreaza indeplinirea cerintei .Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate? cu originalul. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiOfertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii, Ofertantii vor prezenta mostre, descrieri si/sau fotografiipentru toate produsele ofertate , conform descrierilor din caietele de sarcini ; Implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in domeniul supus achizitiei , valabil la data depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ACCESARE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 12:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer