Achizitie publica - Echipamente de securitate IT
Detaliu pentru invitatia numarul 326743
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326743/14.05.2012
Denumire contract: Echipamente de securitate IT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M. 0894 BucurestiCod fiscal: 24105500, Adresa: Str. Dinu Vintila nr. 8-10, Sector 2, Bucuresti, Telefon: 0040021211.06.60, Fax: 0040021610.21.68
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente de securitate IT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare echipament Cisco IPS 4240 sau echivalent - 2 (doua) bucati
II.1.6) CPV: 32413100-2 - Rutere de retea (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 61, 143.08 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 1222, 86 lei.Garantia de participare se va constitui astfel: a) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, a carui valabilitate va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei(ex. scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, conform modelului indicat, in Formularul 3 din Sectiunea "Formulare").NOTA: Documentul se va prezenta in original, la sediul autoritatii contractante din str. Dinu Vintila nr. 8-10, sector 2, Bucuresti, prin posta sau curier, astfel incat aceasta sa fie depus la data deschiderii ofertelor, insotit de Scrisoare de inaintare (Formularul 1 din Sectiunea "Formulare"). De asemenea, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite si in SEAP, in conformitate cu prevederile art. 18 din H.G. nr. 1660/2006.b) prin ordin de plata, vizat de banca, in favoarea autoritatii contractante, CUI 24105500, in contul RO80TREZ7025005XXX009367 deschis la Trezoreria Sector 2, Bucuresti, in asa fel incat suma depusa sa apara in extrasul de cont din ziua deschiderii ofertelor.NOTA: Ordinul de plata, vizat de banca, trebuie sa fie prezentat in original la sediul autoritatii contractante sau in copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, atunci cand acesta se posteaza in SEAP.In cazul care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria de I.M.M., conform art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se vaconstitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus. In aceasta situatie ofertantul va depune in SEAP documentele doveditoare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui dupa incheierea contractului, in cuantum de 10% din valoarea contractului de furnizare fara TVA, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, valabil pe toata durata de valabilitate a contractului.(ex. scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante, conform modelului indicat in Formularul 8 din Sectiunea "Formulare"). Constituirea garantiei de buna executie se face in termen de 15 zile de la data semnarii contractului de furnizare de produse, prin prezentarea in original a instrumentului de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In cazul in care ofertantul declarat castigator nu constituie garantia de buna executie in maxim 15 zile de la data semnarii contractului, autoritatea contractanta va retine garantia de participare constituita de acesta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea "Formulare";NOTA: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181, completata in conformitate cu Formularul 12B din Sectiunea "Formulare";NOTA: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Declaratie privind calitate de participant la proceduraDeclaratie pe proprie raspundere, privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul 12C din Sectiunea "Formulare";4. Indeplinirea obligatiilor bugetareCertificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza datorii scadente, la bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat de atestare fiscala, eliberat de autoritatea administratiei publice locale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza datorii scadente, la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele;5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea "Formulare";NOTA: Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in sensul prevazut la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sunt Valeanu Cornel, Simion Cristian, Orescovici Gabriel.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al presedintelui A.N.R.M.A.P.Se va depune certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu Formularul 5 din Sectiunea "Formulare". Cerinte obligatorii: Persoane juridice/fizice romane?Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.NOTA: Din cuprinsul documentului trebuie sa rezulte clar ca operatorul economic are in obiectul de activitate producerea si/sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Persoane juridice/fizice straine?Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.NOTA: Documentele vor fi prezentate numai in traducere autorizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea unor certificate, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor si emise de organisme acreditate la nivel national sau in Uniunea Europeana, prin care se atesta faptul ca ofertantul are implementat si mentine in functiune un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 13:46