Achizitie publica - Echipamente didactice aferente proiectului ?REABILITAREA, MODERNIZAREA SI DOTAREA GRUPULUI SCOLAR ?ANDREI SAGUNA? din Oradea?
Detaliu pentru invitatia numarul 322336
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322336/21.03.2012
Denumire contract: Echipamente didactice aferente proiectului ?REABILITAREA, MODERNIZAREA SI DOTAREA GRUPULUI SCOLAR ?ANDREI SAGUNA? din Oradea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 0259437000, fax: +40 0259409406, persoana de contact: INT.230, cam. 117, clarificari email [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Oradea, P-ta Unirii, nr.1, etaj I, sala mica/sala mare.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente didactice aferente proiectului ?REABILITAREA, MODERNIZAREA SI DOTAREA GRUPULUI SCOLAR ?ANDREI SAGUNA? din Oradea?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: echipamente didactice aferente proiectului?REABILITAREA, MODERNIZAREA SI DOTAREA GRUPULUI SCOLAR ?ANDREI SAGUNA? din Oradea?
II.1.6) CPV: 39300000-5 - Diverse echipamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 493, 088 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul I- 980 lei ;Lotul II ? 650lei ;Lotul III - 7.000 lei ;Lotul IV ? 700 lei ;Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor)Modul de constituire a garantiei pentru participarea la procedura in conformiate cu art 86 din HG925/2006(una din urmatoarele variante): - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura / Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, prezentata in original; De preferat ca Scrisoarea de garantie bancara sa fie emisa de catre o banca dinRomania si se va depune in original; sau - Ordin de plata-(vizat de banca) in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, Titular de cont Municipiul Oradea; sau - Numerar depus la casieria Primariei Municipiului Oradea;
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA si in conformitate cu art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de 5 zile calendaristice de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -CERTIFICAT de participare la procedura cu oferta independenta - in baza ORDINULUI 314/2010 INTRAT IN VIGOARE LA 20.10.2010;
-DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura?;
- DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului?- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180 , 181 siart 69?1 din OUG 34/2006.persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: - Primarul Ilie Bolojan;
- Viceprimar: Biro Rozalia si Chereches Florica- posibilii membri ai comisiei de evaluare: Marcel Bolos, Delcea Cristian, Ioan Maghiar, Marius Mos, Eugenia Borbei, Doina Romocea, Adina Marge, Dan antoniu, Kocsis Iuliana., conform art.66^1 din OUG 34/2006- declaratia privind conflictul de interese se va completa si de catre tertul sustinator si de catre subcontractant. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, termen maxim intre emitere si data limita de depunere a ofertelor ? 30 zile (certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor), din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului permite furnizarea echipamentelor specifice lotului pentru care s-a depus oferta .Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractente, cerificatul constatator, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa datele de identificare si contact ale ofertantului, conturile de trezorerie si banca ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de furnizare din ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa reiasa ca ofertantul a furnizat in ultimii 3 ani produse similare prezentei achizitii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 12:12
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 13:20