Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipamente, dotari si software specializat - 2 Loturi


Detaliu pentru invitatia numarul 324907
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA PANACI (PRIMARIA PANACI)
Numar invitatie: 324907/26.04.2012
Denumire contract: Echipamente, dotari si software specializat - 2 Loturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PANACI (PRIMARIA PANACI)Cod fiscal: 4326892, Adresa: Com. Panaci, sat Panaci, nr.297, jud. Suceava, Panaci, Telefon: 0230 576525, Fax: 0230 576653
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Panaci, sat Panaci, nr.297, jud. Suceava, Panaci, Romania, cod postal: 727405, telefon: +40 230576525, fax: +40 230576653, persoana de contact: VASILE COZAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com. Panaci, sat Panaci, nr.297, jud. Suceava, Panaci, Romania, cod postal: 727405, telefon: +40 230576525, fax: +40 230576653,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente, dotari si software specializat - 2 Loturi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipamente, dotari si software specializat aferente proiectului ?Dezvoltarea unui sistem electronic local de rezervare pentru structurile de primire turistice din spatiul rural si promovarea turismului rural si al activitatilor mestesugaresti in zona omogena Panaci, Crucea si Saru Dornei.? constand in: Lotul 1 Sistem electronic local de rezervare pentru structurile de primire turistica si realizare pagina web: 1 pagina WEB + 1 soft specializat pentru rezervari online pentru structurile turisticeLotul 2 Dotari = 1 biriu, 1 scaun ergonomic, 2 dulapuri cu rafturi, 1 calculator si 2 scaune
II.1.6) CPV: 48900000-7 - Diverse pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 221, 331 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 4.400 Lei cu valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertei, defalcata astfel Lot 1= 4.300 Lei, Lot 2 = 100 Lei. Se va constitui fie cu Scrisoare de garantie emisa de Banci sau Societati de asigurari, fie prin virament in cont deschis la Trezoreria Mun. Vatra Dornei IBAN RO94TREZ5975006XXX000540, fie prin depunere numerar la casieria autoritatii contractante. Restituirea garantiei se face in 3 zile de la semnarea contractului/lor in baza cerererii de restituire transmisa autoritatii contractante.Conditii de retinere a garantiei de participare: - atunci cand ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; atunci cand ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; atunci cand ofertantul nu constituie garantia de buna executie a contractului; pentru Lotul 1 - se retine partial, suma retinuta fiind calculata conform prevederilor Art. 278 alin. 1 din OUG 34/2006 atunci cand ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278 indice 1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie = 5% din valoarea contractului fara TVA, se va constitui fie prin Scrisoare de garantie de buna executie emisa de catre o banca sau societate de asigurari fie prin retineri succesive din plata facturilor emise conform cu prevederile Art. 90 din HG 925/2006, fie prin depunere numerar la casieria autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formular 1 - in originalDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 3 - in originalDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 2 - in originalDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 69/1 din OUG 34/2006 - Formular 4 - in original, Persoanele pentru care se da declaratia sunt membrii comisiei de evaluare respectiv: Vasile Cozan - Primar, Petrovici Cornelia Florentina - responsabil achizitie/Presedintre comisie, Boaca Lacramioara - membru comisie, Acatrinei Andrei - membru comisieCertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul consolidat al staului emis de ANAF siCertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local emis de autoritatea locala. Acestea se depune in una din formele - original / copie legalizata / copie cu mentiunea "conform cu originalul".Prin obiligatii exigibile de plata (atat catre bugetul consolidat al statului cat si prntru bugetul local) se va intelege - obligatii de plata scadente in luna anterioara lunii de depunere a ofertei. Pentru operatorii economici romani: Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte faptul ca obiectul de activitate principal sau activitatile autorizate sunt similare cu obiectul procedurii.Pentru ofertantii straini: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare /atestare /ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale in tara in care candidatul / ofertantul este rezident.Documentele se prezinta inuna din formele - original/copie legalizata/ copie cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul in care se opteaza pentru copie cu mentiunea "conform cu originalul", la solicitarea comisiei de evaluare pentru demonstrarea conformitatii ofertantul va prezenta documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatia financiara a ofertantuluiBilanturi contabile pentru anii 2009, 2010 si 2011, Pentru operatorii economici ce nu au depus inca Bilantul la 31.12.2011 se va prezenta Bilantul sau Balanta de verificare la 31.12.2011.Declararea Cifrei de afaceri (globala) pentru ultimii 3 ani sau perioada de cand sunt infiintati daca aceasta este mai mica de 3 ani(pentru fiecare an se ia in considerare curs BCE la 31.12 pentru echivalenta in Euro)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - produse similare furnizate in ultimii 3 ani, Declaratie privind resursele/echipamentele tehnice angajate in indeplinirea contractului, Declaratie privind partea /partile de contract care sunt indeplinite de subcontractanti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcare de pe SEAP , www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer