Achizitie publica - Echipamente electronice
Detaliu pentru invitatia numarul 327629
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327629/23.05.2012
Denumire contract: Echipamente electronice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComplexul Energetic Turceni S.A.Cod fiscal: R 16302447, Adresa: Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335045, fax: +40 253335068, persoana de contact: Constantin Vaduva
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Complexul Energetic Turceni SA, Directia Comerciala, Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, Romania, cod postal: 217520
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente electronice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de echipamente electronice
II.1.6) CPV: 31710000-6 - Echipament electronic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 173, 190 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: lot1-48lei, lot2-2700lei, lot3-600lei, lot4-115lei;Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;Constituita prin: a) scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in original, cu valabilitate de 90 zile;b) ordin de plata depus in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO07RZBR0000060004536569, deschis la Raiffeisen Bank Tg-Jiu).c) alte forme legale de garantare emise de societati de asigurariGarantia de participare se va retine in cuantum de 1350lei pentru lotul 2 in situatia prevazuta la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 6% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie / asigurare; sau- Retineri succesive in cuantum de 6% din valoarea fara TVA a facturilor, cu conditia ca suma initiala care se depune de contractant in contul deschis la Trezoreria Statului sa nu fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA. Autoritatea contractanta retine sume si va alimenta acest cont pana la concurenta sumei inscrise in documentatia de atribuire.- alte forme legale de garantare emise de societati de asigurariOfertantul va opta pentru una din modalitati in formularul de oferta. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: Declaratii privind eligibilitatea: completarea Formularului nr. 12A;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: completarea Formularului nr. 12B;Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: completarea Formularului nr. 12E;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1: completarea Formularului nr. 12F.Persoane cu functie de decizie in cadrul procedurii: Marian Motocu - Director General, Octavian Laurentiu Graure - Director General Adjunct, Daniel Pitaroiu - Director Buget Financiar Contabilitate, Gheorghe Copaci - Director Comercial, Ionel Leu - Director Energie, Ion Paraschivu - Director Directia Miniera, Ion Biriboiu - Sef Serviciu AP, Constantin Trusca - Sef serviciu MDC.Formularele 12A, 12b si 12F se vor prezenta de catre toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/terti/sustinatori).Subcontractantii vor prezenta doar formularul 12F.Certificate privind indeplinirea obligatiilor financiare catre stat: Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si local (formulare-tip eliberate de autoritatile competente), in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiuna « conform cu originalul ».Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) la data depunerii ofertei. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??. In cazul in care este depus in copie simpla, acesta se va solicita in original ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa aiba certificarea implementarii standardului de management a calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, prin descarcare fisier atasat
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 14:15