Achizitie publica - Echipamente hardware
Detaliu pentru invitatia numarul 333868
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333868/17.08.2012
Denumire contract: Echipamente hardware
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA NAVALA ROMANACod fiscal: 11055818, Adresa: incinta port Constanta nr. 1, Constanta, Telefon: 0241616104, 0241616124, int110, 125, Fax: 0241616229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Siguranta navigatiei)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente hardware
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona urmatoarele produse: Calculatoare - 51 buc, Laptop - 5 buc, Imprimante - 5 bucImprimanta tiparit carduri - 1 buc, Multifunctionale A4 - 4 buc, Scanner- 3 buc, Imprimanta cu ace(pentru documente si librete) - 1 buc, Monitor cu diagonala mare - panoramic - 1 buc, conform specificatiilor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 231, 805 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de : Lotul nr. 1 ? Calculatoare- 2.772 leiLotul nr. 2 - Laptop-289 lei-790 leiLotul nr. 4 - Imprimanta tiparit carduri-225 leiLotul nr. 5 ? Multifunctionale A4-274 leiLotul nr. 6 - Scanner-135 leiLotul nr. 7 - Imprimanta cu ace(pentru documente si librete)-57 leiLotul nr. 8 - Monitor cu diagonala mare - panoramic-91 leiModul de constituirea garantiei de participare: - conform prevederilor art.86 alin(1) H.G. 925/2006: prin virament bancar sau Scrisoare de de garantie bancara sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire(contRO79TREZ2315025XXX000533 Trezoreria Mun. Constantasau- conform prevederilor art.86 alin(5) H.G. 925/2006 : prin depunere la caseria Autoritatii Navale Romane. Precizam orele de program ale casieriei: 800 ? 1500 cu pauza 1200-1230.Valabilitatea garantiei de participare: care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile de la data limita de depunere a ofertelor).Documentele ce fac dovadaconstituirii garantiei de participare vor fi atasate in S.E.A.P., in sectiunea criterii de calificare.Referitor lor nr.1 - Daca ofertantul depune contestatie iar C.N.S.C respinge contestatia ca nefondata, garantia de participare se va retine de A.N.R.in conf. cu prevedrile art 278indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in conformitate cuprevederi art. 90 alin alin (3) din H.G.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%(5% pt. IMM) din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.Garantia de buna executie se restituie in cel mult 14 zile de la data semnarii proceselor verbale de receptie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatea) Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006. (Formularul III.2.1.a.(a).b) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, (Formularul III.2.1.a.(b).c) Certificat de participare cu oferta independenta (Formularul III.2.1.a. (c).d) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul III.2.1.a.(d.). Persoanele cu functie de decizie din cadrul A.N.R. implicate in procedura de achizitie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Director General - Constantin MATEI, Director Economic ? Cristina CALINTARU, membrii comisiei de evaluare: Laurentiu PRICOP-ServiciulIT&Rc, Anisoara BANITA - Sef Serviciu Juridic, Felicia NUTU - Sef Birou Financiar Contabilitate, Sandica MANGRI - ServiciulInvestitii Achizitii Publice.e) Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul III.2.1.a.(e.) Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala. Din certificatul constatator trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.b) Declaratie privind incadrarea in categoria IMM, daca este cazul(Formularul III.2.1.b.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.b) Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare celor supuse achizitiei, efectuate in ultimii 3 ani, de la data depunerii ofertelor., insotit de cel putin un contract sau copiii dupa parti relevante ale contractului insotit deproces verbal de receptie si recomandarea beneficiarului. Ofertantul va prezenta certificarea implementarii sistemului calitatii, SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent, pentru pentru desfasurarea activitatii de comert pentru produsele supuse achizitiei si pentru asigurarea activitatii de service.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.08.2012 12:12