Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipamente ICT pentru Dispecerat CEZ Craiova


Detaliu pentru invitatia numarul 320316
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Numar invitatie: 320316/15.02.2012
Denumire contract: Echipamente ICT pentru Dispecerat CEZ Craiova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.Cod fiscal: 14491102, Adresa: STRADA BRESTEI NR 2, Craiova, Telefon: 0372523245, Fax: 0372523810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul. Nicolae Titulescu, NR 187, Craiova, Romania, cod postal: 200581, telefon: +4 0372523238, fax: +4 0372523810, persoana de contact: ADRIANA MOTROC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul. Nicolae Titulescu, NR 187, et.3, Craiova, Romania, Departament Achizitii-persoana de contact: ADRIANA MOTROC
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente ICT pentru Dispecerat CEZ Craiova
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Echipamente ICT pentru Dispecerat CEZ Craiova
II.1.6) CPV: 30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 2.400Lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: garantia de participare se poate constitui si prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata in contul nr. RO 03 BRDE 170 SV 2668 9741 700 BRD Suc. Craiova sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie.In cazul in care operatorului economic ii este respinsa o eventuala contestatie de catre CNSC, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile art.278^1 din OUG 34/2006, astfel: 2.400lei.La stabilirea garantiilor de participare, cifra de afaceri etc. se vor aplica prevederilorLegii nr. 346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr. 27/2006 pentru intreprinderile mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 7% din valoarea de adjudecare a contractului de furnizare;Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform art.90, alin.(1) din HG925/2006).Termenul de valabilitate al garantiei de buna executie va fipe toata durata contractului. La stabilirea garantiilor de participare, cifra de afaceri etc. se vor aplica prevederilorLegii nr. 346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr. 27/2006 pentru intreprinderile mici si mijlocii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezenteiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art 69' din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Doina Vornicu ? Director Executiv Membru al Directoratului, Ion Dobrescu ? Membru al Directoratului, Viorel Catana-Presedinte Comisie de evaluare (Presedinte cu drept de vot), Cornel Dascalu- Membru al Comisiei de evaluare, Constantin Osiceanu- Membru al Comisiei de evaluare, Sorin Lungu-expert cooptat, Adriana Motroc- expert cooptat.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.(formulare tip eliberate in termenul de valabilitate de autoritatile competente din tara). Obligatiile exigibile la plata la data organizarii licitatiei sunt cele aferente lunii anterioare celei in care se depun ofertele(original sau copie conforma cu originalul).Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Conform Ordinului nr. 314/2010, se va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala emis cu cel mult 30 de zile inainte de de data licitatiei, in copie conform cu originalul sau original.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conforma cu originalul.In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util cazierul judiciar, acesta poate prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care sa confirme ca nu se afla in situatia prevazuta la art.181 lit.d din OUG nr. 34/2006 urmind ca prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tirziu de dataaprobarii hotaririi de atribuire (Formularul 12B).Pentru persoane juridice / fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (certificat de inregistrare ca persoana juridica), in original sau copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea financiara de sustinere a achizitieia)cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 432.000 Lei (fara TVA) Pentru calculul echivalentei lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.b) Ofertantul va prezentabilantul contabil pentru anii 2008, 2009, 2010 in original sau copie conform cu originalul. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat Bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.La stabilirea cifrei de afaceri se vor aplica prevederilorLegii nr. 346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr. 27/2006 pentru intreprinderile mici si mijlocii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze in ultimii trei ani furnizarea de produse similare cu cele solicitate prin Caietele de Sarcini, cu o valoare egala sau mai mare decat: 120.000 Lei(fara TVA), Un document care sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul furnizarii produselor au fost inregistrate: ? neconformitati care au condus la reluarea livrarii;? cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;? receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat si numarul cadrelor de conducere.La stabilirea garantiilor de participare, cifra de afaceri etc. se vor aplica prevederilorLegii nr. 346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr. 27/2006 pentru intreprinderile mici si mijlocii. Prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii conform Standardului ISO 9001/2008 emis de organisme acreditate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie de atribuire se afla publicata pesite-ulwww.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.03.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2012 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer