Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ECHIPAMENTE ICT PENTRU DISPECERAT CEZ PITESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 342622
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Numar invitatie: 342622/11.02.2013
Denumire contract: ECHIPAMENTE ICT PENTRU DISPECERAT CEZ PITESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.Cod fiscal: 14491102, Adresa: STRADA BRESTEI NR 2, Craiova, Telefon: +40 372523245, Fax: +40 372523810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BLV. N. TITULESCU, NR 187, DEPARTAMENT ACHIZITII, ETAJ 3, Craiova, Romania, cod postal: 1100, telefon: +40 3725232438, fax: +40 372523810, persoana de contact: ADRIANA MOTROC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CRAIOVA, BLV. N. TITULESCU, NR 187, DEPARTAMENT ACHIZITII, ETAJ 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ECHIPAMENTE ICT PENTRU DISPECERAT CEZ PITESTI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipamente ce compun solutia de Dispecerat sunt urmatoarele: 1. Sistem de calcul de dispecerat format din calculator industrialsi placa video dedicata montatain sistem tip multi display cu 4 iesiri si racire pasiva-5 buc.2. Monitor profesional LCD 27 inch cu rama subtire-20 buc.3. Extendertastatura + mouse-5 buc.4. Tastatura + mouse optic-5 buc.5. Extender video, perecheRX -TX, suportando rezolutie de 1920x1200 dpi, conectori DVI, capabil sa transporte si sa afiseze fara erori si rezolutia de 1200x1920-20 buc.6. USB Hub minim 7 porturi -5 buc.7. UPS 6000 Va , 4200W, 3U, eficienta minim 91% in mod normal de lucru, RM -rack montabil-2 buc.8. Modul de extensie baterii ( EBM) dedicat UPS-ului furnizat, RM -rack montabil-4 buc9. SNMP Network Card -MS (card dedicat tipului de UPS furnizat) -2 buc
II.1.6) CPV: 30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 244, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 2.447, 5lei. Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va lua in considerare cursul BNR existent cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data si ora limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: garantia de participare se poate constitui si prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata in contul nr. RO 03 BRDE 170 SV 2668 9741 700 BRD Suc. Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. In cazul in care operatorului economic ii este respinsa o eventuala contestatie de catre CNSC, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006. La stabilirea garantiilor de participare se vor aplica prevederilor Legii nr. 346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr. 27/2006 pentru intreprinderile mici si mijlocii
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 7% din valoarea de adjudecare a contractului de furnizare;Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform art.90, alin.(1) din HG925/2006). Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (conform art.90, alin.(2) din HG925/2006). Termenul de valabilitate al garantiei de buna executie va fi pe toata durata contractului. La stabilirea garantiilor de participare, cifra de afaceri etc. se vor aplica prevederilor Legii nr. 346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr. 27/2006 pentru intreprinderile mici si mijlocii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezenteiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art 69' din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ion Dobrescu ? Membru al Directoratului, Zorel-Cristinel Tita - Director Directie Administrativ Financiar, Constantin Stelian Baltaretu - Manager Departament Managementul Constructiilor, Viorel Catana-Presedinte Comisie de evaluare (Presedinte cu drept de vot), Paul Godeanu- Membru al Comisiei de evaluare, C-tin OSICEANU - Membru al Comisiei de evaluare, Sorin Lungu-expert cooptat, Liviu Rotaru-expert cooptat, Adriana Motroc- expert cooptat, Mariana Neatu Breciuga - Manager Departament Achizitii.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale. Obligatiile exigibile la plata la data organizarii licitatiei sunt cele aferente lunii anterioare celei in care se depun ofertele (original sau copie conforma cu originalul).Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Conform Ordinului nr. 314/2010, se va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala, in copie conform cu originalul sau original. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conforma cu originalul.Pentru persoane juridice / fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (certificat de inregistrare ca persoana juridica), in original sau copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pentru ultimii 3 ani in original sau copie conform cu originalul., Capacitatea financiara de sustinere a achizitiei cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012)trebuie sa fie cel putin 440550 lei - Formularul B2-Informatii Generale. Cifra de afaceri se va calcula la cursul mediu leu/valuta aferent fiecarui an prin raportare la BNR sau eu.europa.budget.La stabilirea cifrei de afaceri se vor aplica prevederilor L. nr.346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr.27/2006 pentru IMM. Se va prezenta Formularul B2-Informatii GeneralePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze in ultimii trei ani furnizarea de produse similare cu cele solicitate prin Caietele de Sarcini, cu o valoare, Lei(fara TVA), egala sau mai mare decat 122375. Se va prezenta o declaratie privind lista principalelor produse furnizate, insotita de modul de indeplinire al obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar Prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii conform Standardului ISO 9001/2008 emis de organisme acreditate sau "echivalent".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2013 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer