Achizitie publica - Echipamente in cadrul proiectului Reabilitare Centrul de Ingrijire si Asistenta Sopirlita
Detaliu pentru invitatia numarul 327675
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327675/24.05.2012
Denumire contract: Echipamente in cadrul proiectului Reabilitare Centrul de Ingrijire si Asistenta Sopirlita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN OLTCod fiscal: 4394706, Adresa: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Slatina, Telefon: 0249431080, Fax: 0249431122
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Slatina, Romania, cod postal: 230025, telefon: +40 0249431080, fax: +40 0249431122, persoana de contact: Gerard Oanca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Olt Bdul AI Guza nr. 14 Slatina, sala 205
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente in cadrul proiectului Reabilitare Centrul de Ingrijire si Asistenta Sopirlita
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consiliul Judetean Olt achizitioneaza echipamente pentru Centrul de Ingrijire si Asistenta Sopirlita , respectiv: Lot 1: Echipamente medicaleLot 2: ECHIPAMENTE SI ACCESORII PENTRU COMPUTERLot 3: MOBILIERLot 4 - Aparate electriceLot 5 - Echipament de bucatarie, articole de menaj si de uz casnic si articole de cateringLot 6- ECHIPAMENTE DE BUCATARIELot 7 - ARTICOLE SANITARELot 8- TRUSE SCULE SI MASINI UNELTELot 9? AUTOTURISM7 LOCURI
II.1.6) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 345 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de : lot 1 ? 200 lei , lot 2 ?700lei, lot 3 -800 lei, lot 4- 900 lei, lot 5 ? 200 lei, lot 6 ? 250 lei, lot 7 ? 400 lei, lot 8 ? 100 lei, lot 9 ? 800 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor .Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de aretine din garantia de participare in cazul depunerii unei contestatii ? conform art.278ยน din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, introdus prin Ordonanta de Urgenta nr. 76/30.06.2010 pentru modificarea si completarea OUG nr.34/2006CONT TREZORERIE RO95TREZ5065006XXX000247
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea prezentarea declaratiilor de eligibilitate si a declaratiei privind respectarea art.181Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronun?ate de judecatorul sindic ;c) nu si-aindeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilitc1)in ultimii 2 ani nu si-aindeplinitsau si-a indeplinitin mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului , fapt care nu a produs sau nu este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor mei;d) afost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, se va prezenta angajamentul de sustinere, iarsustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceste formulare.Sustinatorul va prezenta declaratia conf. art.181 ? art.a, c1, d. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 4.1.1.A si Formularul 4.1.1.B.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPersoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, respectiv: ? certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor PubliceDin aceste certificate fiscale trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, la data termenului legal al scadentei de plata dinaintea datei de depunere a ofertei. Prin termen legal al scadentei de plata se intelege data de 25 a fiecarei luni.Se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste documente vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerintele privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobate de catre organele competente in domeniu.Obs. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local vor fi respinse? certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor PubliceSe vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa si prezenta Formularul nr. 2Aconform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010DECLARATIEprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Se va completa si prezenta Formularul nr. 2B. conform Ordinului ANRMAP nr. 509/2011Persoanecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Presedinte ? Paul StanescuVicepresedinte ? Ioan NedeleaVicepresedinte ? Ioan CiuguleaDirector executiv ? Constanta DumitruDirector executiv ? Gugiu NicolaeSef serviciu achizitii, licitatii, contractari ? Ovidiu Gerard Oanca?ef serviciu juridic ? Ana Venera Stefanescu?ef serviciu dezvoltare regionala ? Daniela Lungu Documente care dovedesc forma inregistrare Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte: - obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, - faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Nota: a)Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare/Certificat de inregistrare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza/presta produsele/serviciile care fac obiectul prezentului contract;b)Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte autorizarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele sau a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu reglementarile din tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c)Documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Initial potentialii ofertanti vor prezenta Certificatul Constatator incopie lizibila conform cu originalulOfertantul castigator la solicitarea Autoritatii Contractante inainte de transmiterea comuncarilor privind rezultatul procedurii va fi notificat sa prezinte Certificatul Constatator pentru conformitate in orginal sau copie legalizata.Initial potentialii ofertanti vor prezenta Certificatul Constatator incopie lizibila conform cu originalulOfertantul castigator la solicitarea Autoritatii Contractante inainte de transmiterea comuncarilor privind rezultatul procedurii va fi notificat sa prezinte Certificatul Constatator pentru conformitate in orginal sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta informatii generale privind cifra medie de afaceri globala - Ofertantul trebuie sa fi realizat o cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fara a fi luat in cons anul in cursde : - pentru LOT 1Echipamente medicale? egala sau mai mare decat 20.000 lei- pentru LOT 2 echipamente accesorii computer? egala sau mai mare decat 70.000 lei- pentru lot 3 ? mobilier - egala sau mai mare decat 80.000 lei- pentru lot 4 ? aparate electrice - egala sau mai mare decat 90.000 lei-pentru lot 5 ? echipamente bucatarie, articole menaj , uz casnic si articole catering - egala sau mai mare decat 20.000 lei- pentru lot 6 ? echipamente bucatarie egala sau mai mare decat 20.000 lei-pentru lot 7 ? articole sanitareegala sau mai mare decat 40.000 lei- pentru lot 8 ? truse scule si masini unelte - egala sau mai mare decat 10.000 lei-pentru lot 9 ? autoturism 7 locuri - egala sau mai mare decat 80.000 lei, Se vor prezenta bilanturile contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de catre organele competente.In situatia in care oferatntul si-a depus bilantul pe anul 2011 atunci se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii trei ani respectiv 2009, 2010, 2011b. Operatorii economici nerezidenti (straini): In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnicaSe va prezenta Lista privind principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani., Informatii privindsubcontractantiiPrezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantii care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., In cazul in care cerintele de cali refla situatia ec si fin si la capac teh si/sau profes se dem de catre op ec prin invocarea sust de catre o alta persona, indif de nat rel jur exisintre ofertant/ofertant si persoana respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dov sust de care benef, prin prez unui ang ferm al pers respec, inch in forma aut, prin care aceasta conf faptul ca va pune la dispoz resursele invocate. Angaj va tre sa resp cond speci prev la art. 111, indice 1 , din H.G. nr. 925/2006.Persoana care asig sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care art. 180 din OUG nr.34/2006, scop in care aceasta va completadeclaratia de eligibilitate, respectiv Formularul nr. 1. Se va prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (se vor accepta certificate emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 08:59