Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipamente in cadrul proiectului Reabilitare Centrul de Ingrijire si Asistenta Sopirlita, loturile 1 si 9 ramase neatribuite in cadrul procedurii organizata in data de 20.11.2012


Detaliu pentru invitatia numarul 344450
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN OLT
Numar invitatie: 344450/27.03.2013
Denumire contract: Echipamente in cadrul proiectului Reabilitare Centrul de Ingrijire si Asistenta Sopirlita, loturile 1 si 9 ramase neatribuite in cadrul procedurii organizata in data de 20.11.2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN OLTCod fiscal: 4394706, Adresa: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Slatina, Telefon: 0249431080, Fax: 0249431122
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Slatina, Romania, cod postal: 230025, telefon: +40 249431080, fax: +40 249431122, persoana de contact: Ovidiu Gerard Oanca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Olt bdul A I Cuza nr. 14 Slatina judetul Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente in cadrul proiectului Reabilitare Centrul de Ingrijire si Asistenta Sopirlita, loturile 1 si 9 ramase neatribuite in cadrul procedurii organizata in data de 20.11.2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consiliul Judetean Olt achizitioneaza echipamente pentru Centrul de Ingrijire si Asistenta Sopirlita, respectiv: Lot 1: Echipamente medicaleLot 9: Autoturism 7 locuri
II.1.6) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 81, 695 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: lot 1?494 lei, lot 9?1140 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor .Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus.Pentru constituirea garantiei de participare prin ordin de plata contul este: RO95TREZ5065006XXX000247 deschis la Trezoreria Slatina, cod fiscal 4394706Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50%din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10.Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de aretine din garantia de participare in cazul depunerii unei contestatii ? conform art.278ยน din OUG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, introdus prin Ordonanta de Urgenta nr.76/30.06.2010 pentru modificarea si completarea OUG nr.34/2006Echivalenta garantiei de participare in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr.925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaCerinte : prezentarea declaratiilor de eligibilitate si a declaratiei privind respectarea art.181Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronun?ate de judecatorul sindic;c) nu si-aindeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilitc1) in ultimii 2 ani nu si-aindeplinitsau si-a indeplinitin mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului , fapt care nu a produs sau nu este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor mei;d) afost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, se va prezenta angajamentul de sustinere, iarsustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceste formulare.Sustinatorul va prezenta declaratia conf. art.181 ? art.a, c1, d.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 4.1.1.A si Formularul 4.1.1.B.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPersoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii in luna anterioara celei in care se depune oferta/candidatura, respectiv: ? certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor PubliceDin aceste certificate fiscale trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, si nu are datorii scadente in luina anterioara celei in care se depun ofertele/canddaturile.Se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste documente vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerintele privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobate de catre organele competente in domeniu.Obs. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local vor fi respinseSe vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa si prezenta Formularul nr. 2Aconform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Se va completa si prezenta Formularul nr. 2B. conform Ordinului ANRMAP nr. 509/2011Persoanecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Presedinte ? Paul STANESCUVicepresedinte ? Marius OPRESCUVicepresedinte ? Ioan CIUGULEADirector executiv ? Constanta DumitruDirector executiv ? Gugiu NicolaeSef serviciu achizitii, licitatii, contractari ? Ovidiu Gerard OancaSef serviciu juridic ? Ana Venera StefanescuSef serviciu dezvoltare regionala ? Daniela LunguConsilieri judeteni - Belinski Pavel, Brinaru Gheorghita, Dumitrascu Dumitru, Codan Catalin Danut, Gheorghe Ionel Cristian, Idoras Petre, Ionica Marin, Mirea Siminica, Moisescu Ion, Neacsu Petre Silviu, Nedelea Ioan, Nicolae Florea, Nitu Lucian, Popa Ioan, Postelnicu Dorin Teodor, Pruna Toma, Rotea Catalin Stefan, Stancu Nicolae, Stirbu Galina, Taifas Ionel Marian, Trifu Catalin Victor, Vitan Nicolae, Badescu Ion, Catana Ilie Marian, Galan Valeria, Gheorghe Mariana, Guinea Valeriu, Mitroi Florea Documente care dovedesc forma de inregistrareSe va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte: - obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, - faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: a)Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare/Certificat de inregistrare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza/presta produsele/serviciile care fac obiectul prezentului contract;b)Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte autorizarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele sau a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu reglementarile din tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c)Documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Initial potentialii ofertanti vor prezenta Certificatul Constatator incopie lizibila conform cu originalulOfertantul castigator la solicitarea Autoritatii Contractante inainte de transmiterea comuncarilor privind rezultatul procedurii va fi notificat sa prezinte Certificatul Constatator pentru conformitate in orginal sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraOfertantul trebuie sa fi realizat o cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012 ) de : - pentru lot 1Echipamente medicale? egala sau mai mare decat 40.000 lei- pentru lot 9 ? autoturism 7 locuri - egala sau mai mare decat 100.000 leiSe va completa Formularul nr. 3.Nota: Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.(www.bnr.ro)AnCurs mediu Leu-Euro20124.455920114, 237920104, 2099, Se vor prezenta bilanturile contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de catre organele competente.Avand in vedere faptul ca sunt operatori economici care nu si-au depus bilantul aferent anului 2012, pentru evitarea incalcarii tratamentului egal, se va lasa la latitudinea operatorilor economici prezentarea documentelor pentru anul 2012.Operatorii economici nerezidenti (straini): In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sareflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnicaSe va prezenta Lista privind principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Se va competa Formularul nr. 4. Standarde de asigurare a calitatiiSe va prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (se vor accepta certificate emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2013 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer