Achizitie publica - Echipamente individuale de protectie - uniforme, pentru personalul din punctul vamal si EMCATR
Detaliu pentru invitatia numarul 164323
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Cod de identificare fiscala: 16054368
Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti
Telefon: 021.315.01.26
Fax: 021.315.01.26
Denumire invitatie: Echipamente individuale de protectie - uniforme, pentru personalul din punctul vamal si EMCATR
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 18100000-0 - Imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala de lucru si accesorii (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare echipamente individuale de protectie - uniforme, pentru personalul din punctul vamal si EMCATR
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 08.08.2008 15:42
Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2008 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: DRDP Bucuresti, B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, Etaj 1, Cam. 19, Sect. 6, Bucuresti.
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2008 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DRDP Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu, Nr. 401A, etaj 4, camera 45, Sector 6, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-certificate constatatoareprivindîndeplinireaobligatiilor data de 30.06.2008-CertificatemisdeOficiulRegistruluiComertuluide pe lângã Camera de Comert si Industrie Nationalã sau Teritorialã emis cu cel mult 30 zile inaintea datei de depunere. (O.R.C.)-Certificat de inregistrare fiscala (C.I.F.)- Autorizare/ certificate/dovada producator confectii.Lista principalelor livrari de produse efectuateîn ultimii 3 ani - Experienta similara-Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani, a unui contract cu o valoare minima de 12.493lei/3.567 euro, al carui obiect a fost furnizarea unor produse similare.
Costul documentatiei este 100 lei inclusiv TVA, se achita in numerar la casieria unitatii in urma unei solicitari scrise