Achizitie publica - Echipamente IT
Detaliu pentru invitatia numarul 296964
UNIVERSITATEA PETROL GAZE PLOIESTI
Cod de identificare fiscala: 2844790
Adresa: B-dul BUCURESTI, nr.39, PLOIESTI, Jud.PRAHOVA, Ploiesti
Telefon: 0244575659, 0244573171int.242
Fax: 0244575847, 0244575312
Denumire invitatie: Echipamente IT
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 30213200-7 - Tablet PC (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Echipamente IT
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 01.06.2011 12:56
Data limita de depunere a ofertelor: 09.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea Petrol ? Gaze din Ploiesti, Biroul Achizitii, parter camin 1, camera 10. adresa: B-dul Bucuresti, nr. 39, cod 100680, Ploiesti, Romania, PO BOX 52.
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.06.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Petrol ? Gaze din Ploiesti, B-dul Bucuresti, nr. 39, Ploiesti.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 14, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din ordonanta, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 691 din ordonanta , Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga instantacompetenta, Certificatul de înregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Demonstrarea situatiei economico- financiare, cf. art 185 din OUG 34/2006, Lista principalelor livraride produse similarein ultimii 3 ani , recomandari privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale asumate , ISO 9001 , ISO 14001 , Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea , Informatii privind sustinerea,
Din SEAP;Garantia de participare: 250 leiSe organizeaza procedura de cerere de oferte, deoarece au mai fost facute achizitii pentru produse similare, valoarea lor depasind 15000 Euro.