Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ECHIPAMENTE IT


Detaliu pentru invitatia numarul 334489
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA PETROL GAZE PLOIESTI
Numar invitatie: 334489/28.08.2012
Denumire contract: ECHIPAMENTE IT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA PETROL GAZE PLOIESTICod fiscal: 2844790, Adresa: B-dul BUCURESTI, nr.39, PLOIESTI, Jud.PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: 0244575659, 0244573171int.242, Fax: 0244575847, 0244575312
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul BUCURESTI, nr.39, PLOIESTI, Jud.PRAHOVA, Ploiesti, Romania, cod postal: 100680, telefon: +40 244573171-273/242/+40 244575659, fax: +40 244575847/+40 244575312, persoana de contact: Olimpia STANCIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UNIVERSITATEA PETROL GAZE PLOIESTI, B-dul BUCURESTI, nr.39, PLOIESTI, Jud.PRAHOVA, Ploiesti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ECHIPAMENTE IT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Echipamente IT: LOT 1-Computere portabile, Tablet PC, Computere personale, Monitoare, ServereLOT 2-Copiatoare, lmprimante, Videoproiectoare, Unitati de stocareNota: valoarea maxima a intervalului este valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele).
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 303, 097 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie pentru fiecare lot in parte, -lot 1/ 4000 lei -lot 2/1500 lei conf. Art. 86, alin 1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; este irevocabila, in original si poate fi depusa prin ordin de plata, in contul U.P.G.din Ploiesti nr.R060TREZ521504601X000271, deschis la Trezoreria Ploiesti.ln cazul constituirii acesteia prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza formularul 14, iar valabilitatea va fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. ln cazul asocierii, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei la 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform legii nr.346/2004, ofertantul individual sau asociatii, care solicita reducerea la 50% vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din legea 346/2004.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului si se va constitui in oricare din formele de la art.89, alin.2 si art.90, alin.(1-3) din H.G. 925/2006. Se vor avea in vedere prevederile H.G. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea: -incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr, 34/2006 atrage excluderea candidatului /ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/terti sustinatori)- Completarea formularului nr.3Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: - Pentru candidatii/ofertantii romaniCertificate de atestare fiscala in original , copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii ia bugetul de stat consolidat eliberat de ANAF si respectiv, la bugetul local -certificat de taxe si impozite localeNota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul scadent al datoriei este data de 25 a fiecarei luni.Pentru candidatii/ofertantii straini: - Prezentarea echivalentului documentelor solicitate pentru ofertantii romani in cadrul acestui criteriu de calificare, cu respectarea dreptului intern al statului in cauza. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea lor autorizata in limba romana.(se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/terti sustinatori)incadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii candidatului / ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica-Completarea formularului nr.5-Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69*1 din OUG34/2006, privind conflictul de interese(se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/terti sustinatori)¬Completarea formlularului nr.4 care are atasata lista persoanelor cu functii de decizie pentru derularea procedurii din cadrul autoritatii contractante;Persoanele ce detin functie de decizie la nivel de universitate in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: Prof.univ.dr.ing.Pascu Mihai COLOJA - rector, Conf.univ.dr.ec. CornelConstantin LAZAR - prorector, Prof.univ.dr.ing. Nicolae PARASCHIV -prorector, Ec.dr. Valia Maria MIHAI -contabil sefAv. Dragos Lucian RADULESCU -of. juridic, Ing. Olimpia STANCIU -sef birou achizitii, Sef lucr.ing. Silviu POPOVICI - D.T.I.C., Ing. Zamfir Florin Stefan - D.T.I.C., Ec. Luminita Iuliana NICULA-birou achizitii, Ing. Anca Camelia BUCUR-birou achizitii, Subing. Claudia Elena BULEARCA-birou achizitii, Ing. Luminita Mihaela PAUN-birou achizitii, Ing. Camelia BORCEA- serv. contabilitateCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/201O-Completarea formularului nr. 6.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completarea formularului 7 Inregistrarea persoanelor fizice/juridice romane- Certificat constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCInregistrarea persoanelor fizice/juridice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate- in cazul unei asocieri, documentele solicitate, vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o indeplineste.- Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentelor in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , pentru verificarea conformitatii acesteia cu cel depus in oferta.- Completarea formularului 17(daca este cazul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Demonstrarea situatiei economico- financiare, cf. art 185 din OUG 34/2006 -Informatii generale : cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani fiscali incheiati. In ceea ce priveste ofertele depuse in asociere, se va avea in vedere cifra medie de afaceri cumulata a tuturor asociatilor. In cazul sustinerii, ofertantul va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica, conform O.U.G.34/2006, art. 186, alin.(2)-completare formular nr. 20. Informatii generale : -completare formular nr.8
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, contin and valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar. -prezentarea a maxim doua documente/contracte/procese verbale de receptie prin care sa se confirme Iivrarea de produse de complexitate similara cu produsele solicitate si recomandare/recomandari privind modul de indeplinire a obligatilor contractuale asumate. In cazul sustinerii, ofertantul va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica, conform O.U.G. 34/2006, art. 186, alin.(2)-completare formular nr. 21. Standarde de asigurare a calitalii Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor in copie certificata pentru conformitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer