Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipamente IT


Detaliu pentru invitatia numarul 337553
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA NORD-EST
Numar invitatie: 337553/16.10.2012
Denumire contract: Echipamente IT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA NORD-ESTCod fiscal: 11616139, Adresa: STR. LT. DRAGHESCU, NR.9, Piatra-Neamt, Telefon: +40 0233218071, Fax: +40 0233218072
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente IT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractual presupune achizitionarea urmatoarelor echipamente: Fotocopiator, Computere portabile (laptop), Computere de birou, Imprimante laser, Tableta PC.
II.1.6) CPV: 30121100-4 - Fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Mod de constituire: 1.Garantia de participare sub forma de scrisoare de garantie financiara, se va elibera conform Formularului nr.1, se prezinta obligatoriu in original, pana in data deschiderii ofertelor si va fi valabila pana in?????????(copie scanata depusa si in SEAP).Valabilitate: 60 zile de la data limita de depune a ofertelor.Orice alt instrument de garantare, in conformitate cu art. 86 din HG nr. 925/2006.2.Cuantumul garantiei de participare astfel cum este el precizat, poate fi platit si prin ordin de plata, pana la data deschiderii ofertelor in SEAP.Copia dupa documentul de plata va fi postata in cadrul SEAP.Cont bancar: BRDPiatra Neamt, RO97BRDE280SV08989202800.3.Numerar la sediul achizitorului.Dupa incheierea contractului cu respectarea termenului legal, ofertantii vor emite solicitare in scris in atentia autoritatii contractante, de returnare a garantiei de participare, cu precizarea sumei si a contului in care se doreste sa se efectueze restituirea.Restituirea garantiei de participare: a)operatorului economic castigator, dupa semnarea contractului de furnizare;b)operatorilor economici necastigatori: dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Cuantumul garantiei de participare este 1.458 lei.Garantia de participare constituita de operatorii economici incadrati conform legii, in categoria IMM va fi admisa in cuantum de50%, fata de suma fixa solicitata(se completeaza Anexa 1 la Legea 346/2004-Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM).In conformitate cu art.278^1, alin.1 lit. a)din OUG 34/2006, in masura in care in urma unei contestatii depuse ?Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului-1% din aceasta valoare?, respectiv 729 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180, art.181 si art.69^1 (privind evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 - Completarea si semnarea formularului nr.10 (se va consulta lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta, anexa la Formularul nr.10);In conformitate cu art. 69^1 din OUG 34/2006 ?Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.?Formularul nr.10 va fi depus atat de reprezentantii asocierii, cat si de tertul/tertii sustinator/i, daca e cazul.Subcontractantul, daca e cazul, va depune obligatoriu declaratie pe proprie raspundere, ca nu se afla in situatia descrisa la art. 69^1 din OUG 34/2006.2.Formulare tip care dovedesc neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta-a) Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat general, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Statb) Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Pentru persoane fizice/ juridice straine: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere, in traducere legalizata.3.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2011-Completarea si semnarea Formularului nr. 5 Formular tip care dovedeste forma de inregistrare ca persoana fizica/ juridica - Certificatul constatator, in copie lizibila ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din documentul prezentat.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, va fi prezentat obligatoriu de ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Pentru persoane fizice/ juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nesolicitat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Informatii referitoare la personalultehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii, Prezentarea a minim un certificat/document (constatator/recomandare/proces verbal de receptie) prin care sa se confirme livrarea de produse similare, Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer