Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipamente IT


Detaliu pentru invitatia numarul 199066
Autoritate contractanta
CAMERA DE COMERT INDUSTRIE SI AGRICULTURA TIMISOARA
Cod de identificare fiscala: RO4248972
Adresa: Piata Victoriei3, Timisoara
Telefon: 0256-497136
Fax: 0256-219173
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Echipamente IT
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 48822000-6 - Servere pentru calculatoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Contract furnizare de produse ?Echipamente IT? : Servere pentru calculatoare (1 buc.) - cod CPV 48822000-6;Computere portabile (7 buc.)- cod CPV 30213100-6; Computere personale (2 buc.) ? Cod CPV 30213000-5; Imprimante grafice color (2 buc.) ? Cod CPV 30232130-4; Imprimante laser alb-negru(1 buc.)? cod CPV 30232110-8; Imprimante laser(1 buc.)? cod CPV 30232110-8; Tabele electronice (1 buc.) - 48813100-1; Telefoane fara fir (8 buc.) - 32552110-1; Pachete software utilitare generale (9 buc.) - 48771000-3; Pachete software antivirus (1 buc.) ? cod CPV 48761000-0
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 20.03.2009 17:55
Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul CCIAT din Piata Victoriei nr.3, camera 2, Timisoara, cod 300030
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul CCIAT din Piata Victoriei nr.3, Timisoara, cod 300030
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 95, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie de eligibilitate Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat + taxe locale , Certificat de inregistrare si Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului /Autorizatie de functionare /altele echivalente;/ Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ultimul bilant contabilvizat si inregistrat de organele competente, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim :66420 euro, respectiv 285000 Ron, Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani , minim 3 recomandari din partea unor beneficiari/ clienti, Autorizare de livrare pentru fiecare tip deprodus, certificare de atestare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001:2005 sau echivalent, Declaratie privind subcontractantii.
din seap , informatii la: 0256-497136, e-mail: [email protected]
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer