Achizitie publica - Echipamente IT cu instalare
Detaliu pentru invitatia numarul 333771
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333771/14.08.2012
Denumire contract: Echipamente IT cu instalare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" IasiCod fiscal: 4541840, Adresa: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Iasi, Telefon: +4 0232 407575, Fax: +4 0232 407575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente IT cu instalare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipamente IT cu instalare
II.1.6) CPV: 30232110-8 - Imprimante laser (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 74, 992.34 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1:60, 00 lei;Lot 2:409, 00 lei;Lot 3:100, 00lei; Lot 4:181, 00 lei- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorGarantia de participare se va constitui prin orice alt instrument de garantare conf. art. 86 din H.G. 925/20061. Scrisoare de garantie bancaraIn cazul scrisorii de garantie bancara ? se precizeaza completarea acesteia conform formularului nr. 11 fiind necesara postarea in SEAP si depunerea acesteia in original, la registratura Universitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Iasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 3, telefon 0232/407507, pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.2. Ordinul de plata (vizat de banca)se va posta in SEAP si se va plati in: Cont IBAN: RO83TREZ4065005XXX000408, cod fiscal 4541840 ? Trezoreria Iasi, pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.3. Chitanta Fiscala se va posta in SEAP si se va plati la Casieria universitatii din Aleea M. Sadoveanu nr. 3, Iasi, program 08, 00-10, 00 si 13, 30-15, 30 pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este exprimat procentual si este in procent de 3 % din valoarea contractului fara TVA- modul de constituire a garantie de buna executie: (1) Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;(2)depunerea la casierie a unor sume in numerar;(3) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, laTrezoreria StatuluiSuma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare cu oferta independenta OrdinANRMAP 314/2010Cerinta obligatorie: prezentare formularG - Formularul se solicita atat ofertantului cat si tertului sustinator, daca este cazul.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularDeclaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: prezentare formular A - Formularul se solicita atat ofertantului cat si tertului sustinator, daca este cazul.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formular B - Formularul se solicita atat ofertantului cat si tertului sustinator, daca este cazul.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularDeclaratia privind neincadrarea in art. 69^1/OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare formularHIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este dl. Prof. univ. dr. Vasile VINTU ? RECTOR.Societatea Civila Profesionala ?Av. Natalia Mosnegutu ? Av. Oana ChiritaProrector cu activitatea de cercetare, inovare si dezvoltare tehnologica- prof. univ. dr. Constantin LEONTEDirector proiect ? Prof. Diego BEGALLIDirector proiect- Asist. Sorin Aurelian PASCADirector proiect ? Prof. univ. dr. Lucia DRAGHIADirector Financiar Contabil ? Ec. Mihai GHERGHINOIUPresedinte comisie de evaluare ? Ing. Adrian Doru NEAGUMembri comisie evaluare : Ec. Iulia Boghiu; Ing. Carmen Maslin, Asist. Bogdan NechitaExperti tehnici: Asist. dr. Ciprian ChirutaCertificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de statCerinta obligatorie: Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local ? formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezidentIn cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Toate aceste documente sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.In cazul neprezentarii acestor documente este permisa completarea ulterioara a acestora in termen de 72 ore de la solicitarea autoritatii contractante. Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Teritorial din cadrul Oficiului National al Registrului Comertului de care apartineObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romanaCerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara, Bilantul contabilpe anii 2010 si 2011 vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara., Informatii privid cifra de afaceri -declaratie privind cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani financiari incheiati
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similareefectuate in ultimii 3 ani- Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiarsi o recomandare., Fisa privind experienta similaraExperienta similara doveditaprintr-unnumar de unu sau mai multecontracte de furnizari obiectesimilare, efectuatein ultimii 3 ani, care sa se regaseasca in lista principalelor livrari, Declaratie privind echipamentele tehnice utilaje, instalatiiO declaratie referitoare la echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Informatii privind personalul tehnic de specialitate, de asigurare a service-ului si a calitatiiSolicitat ¦Nesolicitat ?Cerinta minima : Prezentarea de CV-uri, calificari ale personalului ce va fi implicat in desfasurarea contractului; CV pentru personalul implicat in asigurarea service-ului (inginerde service autorizat de organisme abilitate/competente de lege/ in acest domeniu);, Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare precum si specializarile acestora Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: Cerinta minima: ISO 9001:2000; 2008- se va accepta si ?sau echivalent?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 15:14