Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipamente IT si licente pentru arhivarea, indexarea si conversia datelor financiar -contabile


Detaliu pentru invitatia numarul 324206
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Iasi
Numar invitatie: 324206/17.04.2012
Denumire contract: Echipamente IT si licente pentru arhivarea, indexarea si conversia datelor financiar -contabile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul IasiCod fiscal: 4541580, Adresa: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Telefon: 0232/258190, Fax: 0232/258190
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Romania, cod postal: 700064, telefon: +040 0232/258190, fax: +040 0232/258190, persoana de contact: Termure Georgeta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant, nr. 11, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente IT si licente pentru arhivarea, indexarea si conversia datelor financiar -contabile
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Echipamente IT si licente pentru arhivarea, indexarea si converisa datelor financiare contabile conform Caietului de sarcini .
II.1.6) CPV: 48820000-2 - Servere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 258, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 5.000 lei. Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006 actualizata ?Virament bancar in contul autoritatii contractante: (RO45TREZ4065006XXX000460 Trezoreria Iasi), confirmat prin extras de cont; ?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. -Prin depunere la casieria autoritatii contractante Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor este de respingere , autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform Art 278^1 litera a) din OUG nr.34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA(2, 5% in cazul IMM) Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator : Prezentare Formular 12A ;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator : Prezentare Formular 12B ;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire conform prevederilor art.181, lit.a), c^1), d)din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Tertul sustinator trebuie sa completeze Formular nr.5a;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertaCerinta nr.3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Prezentare Formular 12CCerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform Art.69^1 din OUG 34/2006-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator: Prezentare Formular nr.6Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante: Primar?Gheorghe NichitaViceprimar?Romeo OlteanuViceprimar?Vasile MunteanuSecretar?Denisa IonascuDirector General Directia Tehnica si Investitii-Mihai ChiricaDirector Executiv Directia Tehnica si Investitii-Petru Dumitru TomorugDirector General DEFPL?Victorel LupuDirector Executiv DEFPL?Maria SimionescuCerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Prezentare Formular 3-Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaAceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata conform cu originalul Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Certificat constatator emis ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 Informatii Generale, Cerinta2 Informatii privnd cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani Se solicita o cifra globala de afaceri de minim 258000lei, Cerinta 3 Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta1.Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Cerinta 2. Experienta similara Prezentarea cel putin a unui contract sau maxim 3 contracte similare furnizate , in valoare minima totala cumulata de 258.000lei . Ofertantul este obilgat sa depuna contractul/contractele de furnizare, in copie lizibila certificata conform cu originalul .In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate , care impedica prezentarea lor , ofertantul este obilgat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi. Daca este cazul subcontractarii , ofertantii vor prezenta lista cuprizand subcontractorii declarati , in original, insotita si de fotocopiii ale acordurilor de subcontractare., Cerinta 3. Recomnadare Prezentarea cel putin a 1 recomnadare sau document constatator din partea beneficiarului , pentru furnizarea produselor., Cerinta 4 Inform Personal-Personal minim solicitat pt indeplinirea contractului: a)specialist software 1Abs. al unei Inst. de Inv. superior de lunga durata;Certif. SAP NetWeaver -ABAP sau echiv.Exp de min 3 ani in dezv si/sau impl. proiect. inIT&C.Exp de min 3 ani in cal. de progr. in impl. proiecte cuteh SAP sau echiv(soft ERP, soft de gest. fin-contab)b)specialist software 2-Abs. al unei Instit de Inv. superior de lunga durata cu profil teh. sau ec.Certif. SAP Solution consult-mySAP Financials-Managerial &Fiancial Accouting sau echiv(soft ERP, soft. de gest. fian.cont.)Exp de minim 3 ani in dezv si/sau imp proiecte in dom IT&CExp de min 3 ani in calit de consultant in impl. de proiecte cu teh SAP sau echiv(soft ERP, soft de gest fin contab)Exp. de min 3 ani in impl si suportul componentei de manag al fondurilor cu teh SAP sau echiv(soft ERP, soft de gest fin contab), Cerinta 5 Informatii despre subcontractanti.Declaratie privind partea/partile care sunt indeplinite de subcontractare, Cerinta nr6 Informatii despre asociati Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului .in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii. Cerinta 1. Ofertantii participanti la procedura vor prezenta certificate emise de organimse abilitate privind standarderele de asigurare a calitatii ( ISO 9001 sau echivalent). Certificatele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 08:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer