Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipamente, materiale si consumabile


Detaliu pentru invitatia numarul 319923
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Numar invitatie: 319923/07.02.2012
Denumire contract: Echipamente, materiale si consumabile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASICod fiscal: 4701606, Adresa: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Telefon: 0232216853, Fax: 0232216853
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 67 Imobil T, parter, O.P. 10 - C.P. 2000, Iasi, Romania, cod postal: 700050, telefon: +40 232278683-2548, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de consiliu a Facultatii de Textile Pielarie si Management Industrial cu sediul in Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 29, Imobil TEX1, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente, materiale si consumabile
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot1: Consumabile imprimante; Lot2: Articole de birou; Lot3: Videoproiectoare; Lot4: Calculatoare; Lot5: Echipamente informatice; Lot6: Monitoare TFT; Lot7: Imprimante laser; Lot8: Accesorii pentru Echipamente IT; Lot9: Hard disk-uri interne; Lot10: Mobilier; Lot11: Jaluzele verticale; Lot12: Saci menajeri
II.1.6) CPV: 32323100-4 - Monitoare video color (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 293, 789 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot in parte, in lei, este: Lot1:1647.20; Lot2:40.87; Lot3:461.29; Lot4: 639.99; Lot5:840.99; Lot6:837.99; Lot7:233.99; Lot8:612.05; Lot9:194.59; Lot10:340.79; Lot11:18.91; Lot12:6.99.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de cel putin 3 luni de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.3. Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: viramentin contul bancar: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi; CF: 4701606; Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 - Trezoreria Municipiului Iasi sau depunerea de numerar la casieria Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi?, str. prof. dr. doc.Dimitrie Mangeron nr.67. imobil T, parter sau un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006).
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in suma fixa, intr-un cuantum de maxim 5% din valoarea contractului de furnizare.Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: viramentin contul bancar: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi; CF: 4701606; Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 - Trezoreria Municipiului Iasi sau depunerea de numerar la casieria Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi?, str. prof. dr. doc.Dimitrie Mangeron nr.67. imobil T, parter sau un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/20062. Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentareadocumentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea Formulare;b) continutul documentuluisa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/20063. Certificate constatatoare privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea urmatoarelor documente (in original sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal): 1. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.);2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.b) certificatele fiscale sa prezinte situa?ia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;c) continutul documentelor sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUGnr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinte: a) prezentareadocumentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 6 din sectiunea Formulare ?i cu Ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;b) continutul documentului sa dovedeasca faptul ca ofertantul respecta prevederile Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.5. Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentareadocumentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 7 din sectiunea Formulare;b) continutul documentuluisa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006.Nota: Pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi: Rector: Prof.univ.dr.ing. Ion Giurma, Director gen.ad-tiv. Dr.ec.jr. Petru Condrea, Director financiar-contabil Ec. Silvia Cerne 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCerinte: a) prezentareadocumentului mentionat, in original sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal;b) continutul documentului mentionat sa dovedeasca ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3(trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Document/contract/proces-verbal de receptie sau a unei recomandari din partea unui beneficiar al acestui tip de produse, Lista cuprinzand subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2012 08:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer