Achizitie publica - ECHIPAMENTE MEDICALE
Detaliu pentru invitatia numarul 328382
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328382/30.05.2012
Denumire contract: ECHIPAMENTE MEDICALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR DAMBOVITACod fiscal: 4279863, Adresa: STRADA I.C.BRATIANU, NR.35, Targoviste, Telefon: 0245216028, Fax: 0245216210
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA I.C.BRATIANU, NR.35, Targoviste, Romania, cod postal: 130055, telefon: +40 372737818, fax: +40 372871067, persoana de contact: VASILE RADU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DSVSA Dambovita , Str I C Bratianu , nr 35 , Targoviste , Jud Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ECHIPAMENTE MEDICALE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de echipamente medicale : Lot nr 1. Lampa de perete cu UV , cantitate 3 bucati , valoare estimata fara TVA 3225.00 lei ;Lot nr 2. Lampa bactericida, cantitate 2 bucati , valoare estimata fara TVA 6451.00 lei ;Lot nr 3. Omogenizator Stomaker 400 circulator , cantitate 1 bucata , valoare estimata fara TVA18548.00 lei ;Lot nr 4. Spectofotometru cu absortie moleculara, cantitate 1 bucata , valoare estimata fara TVA104838.00 lei;Lot nr 5. Sistem Kjeldal cu unitate de mineralizare umeda , neutralizare vapori toxici , distilare cu titrare automata , cantitate 1 bucata , valoare estimata fara TVA 104838.00 lei ;Lot nr 6. Baie de nisip cu afisaj si control electronic al temperaturii , cantitate 1 bucata , valoare estimata fara TVA 13710.00 lei ;
II.1.6) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 251, 610 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este precizata in Anexa B pe fiecare lot in parte . Perioada de valabilitate a garantiei de participare cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ;Garantia de participarese va conhstitui in conformitate cu prevederile art 86 ali (1) din Hg 925/2006 , sau prin depunerea sumei la caseria DSVSA Dambovita din str I C Bratianu , nr 35 , Mun Targoviste , Jud Dambovita
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie :5% din valoare contract fara TVA ;Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art 90, alin (1) din HG 925/2006 ;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 din care sa reiasa ca in ultimii 5 ani , candidatul/ofertantul , nu a fost condamnat prin hotarare judecatoreasca definitiva a unei instante judecatoresti , pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie , pentru frauda si/sau spalare de bani .2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 din care sa reiasa : a) Nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic ;b)si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolibat , in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara unde este stabilit ;c) in ultimii 2 anisi-a indeplinit obligatiile contractuale si nu a produs grave prejudicii beneficiarilor acestuia ;d) nu a fost condamnat in ultimii 3 ani , prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti , pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala ;e) nu prezinta informatii false, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie .3.Certificat de participare cu ofertaindependenta ;4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69.1 din OUG nr 34/2006 , din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie , ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau nu se afla in relatii comerciale , astfel cum sunt acestea prevazute la art 69 lit a) , cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante;Documentatia de atribuire este intocmita avizata si aprobata de : - Dr Tolea Sandu Mariusdirector executiv ;
- Dr Ivascu GabrielaSef Laborator ;
- Dr Constantin GildaMedic veterinar ;
- Samoilescu FlorinaMedic Veterinar ;
- Ing Ch Preda MihaelaInginer Chimist ;
- Ec Radu Vasilecompartiment achizitii investitii ;5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la Bugetul de Stat, inclusiv la Bugetul local ? din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile exigibile lunii anterioare depunerii ofertelor - original sau copie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conform cu originalul ; 1.Certificatul emis de oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial unde are sediul operatorul economic, valabil in anul 2012 , in original sau copie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conform cu originalul? ;2.Orcare document din care sa dovedeasca o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta dinpunct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident , tradus , in original , copie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conform cu originalul? ;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, 2)Bilantul contabil pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara, Recomandari din partea altor beneficiari /clienti pe parcursul derularii contractului ? minim o scrisoare de recomandare din care sa rezulte o valoare egala cu 50% din valoarea loturilor/lotului pentru care se depune oferta SR ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 10:15