Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipamente pentru asigurarea modulatiei la emitatoarele Harris


Detaliu pentru invitatia numarul 353450
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA RADIOCOMUNICATII
Numar invitatie: 353450/06.09.2013
Denumire contract: Echipamente pentru asigurarea modulatiei la emitatoarele Harris
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA RADIOCOMUNICATIICod fiscal: RO10881986, Adresa: Sos.Oltenitei nr.103, Sector 4, Bucuresti, Telefon: +40 3073029, Fax: +40 3073066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Oltenitei nr.103, Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041303, telefon: +40 315003074, fax: +40 315003666, persoana de contact: Georgeta Neagu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.N.Radiocomunicatii S.A., Sos.Oltenitei nr.103, Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041303
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Telecomunicatii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente pentru asigurarea modulatiei la emitatoarele Harris
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipamente care fac obiectul achizitiei sau echipamente de multiplexare audio
II.1.6) CPV: 32344260-6 - Echipament radio si de multiplexaj (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 217, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 4.300 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare = 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire conform prevederilor art. 86 alin. (1) si (2) din H.G. nr. 925/2006.In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata ori contestaturul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, cuantumul calculat conform art.2781din OUG nr.34/2006.In cazul garantiei de participare depusa in valuta, echivalenta in lei se va face la cursul de schimb valutar BNR din data publicarii invitatiei de participare.In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma de scrisoare bancara de garantie, se va utiliza modelul din Formularul nr.10 din sectiunea Formulare si Modele.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie = 10 % din valoarea contractului de furnizare fara TVA.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90, alin (1) si (2) din H.G. nr. 925/2006. Nu se va accepta posibilitatea constituirii garantiei de buna executie se constituie prin retineri succesive.In cazul in care garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare bancara de garantie, se va utiliza modelul din Formularul nr.11 din sectiunea Formulare si Modele.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorI.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Se va prezenta Formularul nr.1, din sectiunea Formulare si Modele, completat corespunzator.II.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Se vor prezenta: Formularul nr.2, din sectiunea Formulare si Modele, completat corespunzator;Certificate de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general si datorii la bugetelelocale) din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor. Certificatele fiscale pot fi prezentate in una din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Nota: Formularele nr. 1 si 2, solicitate la pct.I si II, se vor prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Incadrarea operatorului economic in una din situatiile prevazute la art. 181 si dupa caz, a tertului sustinator in situatiile prevazute la art.181, litera a), c1) si lit.d) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura.III.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 ? Se vaprezenta Formularul nr.3, din sectiunea Formulare si Modele, completat corespunzator.IV. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va prezenta Formularul nr.4 si anexa acestuia din sectiunea Formulare si Modele, completate corespunzator.Nota: Daca este cazul, declaratia se va prezenta si de catre tertul sustinator si de catre subcontractant.In sensul prevederilor art.691din OUG nr.34/2006, persoanele care au functii de decizie in cadrul S.N.Radiocomunicatii S.A. si care au legatura cu procedura de atribuire sau pot influenta procedura/continutul documentatiei de atribuire ?Echipamente Harris Intraplex.? sunt urmatoarele: Gabriel GRECU ? Director GeneralAdrian LUPU - Director Executiv EconomicEugen BRAD ? Director Executiv TehnicMarian DINCA ? Director Executiv Dezvoltare, Achizitii si AdministrativDana MARIAN - Manager Dpartament Juridic si Relatii Institutionale si ReglemMihnea GHIATA ? Manager Departament Planificare si Urmarire InvestitiiLigia MIHAIU - Manager Departament Planificare Achizitii OperationaleLudovic MIREA ? Manager Departament Retea Transport RR si FORadu VILCU - Sef Serviciu Operare Retele RR si FOGeorgeta NEAGU - Sef Serviciu Achizitii III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic si care sa aiba corespondent cu obiectul contractului ? Se va prezenta acest document in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani conform Formularului nr. 5 din Sectiunea Formulare si ModelePentru conversie lei/valuta se vor utiliza cursurile de schimb BNR medii anuale corespunzatoare anilor 2010, 2011, 2012.Nota. In cazul ofertei comune, documentele se cumuleaza.In cazul tertului, cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre tertul sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, conform Formularului nr.6., Cerinta nr. 2Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale privind furnizarea de produse similare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2013 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer