Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipamente pentru laborator vamal- livrare/instalare/punere in functiune, precum si instruirea personalului operator al autoritatii contractante


Detaliu pentru invitatia numarul 338788
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala a Vamilor
Numar invitatie: 338788/05.11.2012
Denumire contract: Echipamente pentru laborator vamal- livrare/instalare/punere in functiune, precum si instruirea personalului operator al autoritatii contractante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala a VamilorCod fiscal: 4192650, Adresa: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Bucuresti, Telefon: 3102778, Fax: 3102778
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010144, telefon: +4 0213102778, fax: +4 0213102778, persoana de contact: Petre Larisa - referent superior
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Autoritatea Nationala a Vamilor, Bucuresti, str.Matei Millo nr.13, sector 1, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente pentru laborator vamal- livrare/instalare/punere in functiune, precum si instruirea personalului operator al autoritatii contractante
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare echipamente pentru dotarea laboratorului vamal central din cadru Autoritatii Nationale a Vamilor ? furnizare, instalare, punere in functiune si instruire personal operator
II.1.6) CPV: 38311000-8 - Balante electronice si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 519, 356 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10385 lei, din care LOT I 451 lei, LOT II 6306 lei, LOT III 1354 lei, LOT IV 2274 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor). Modul de constituire a garantiei de participare: virament bancar (OP) sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentata in original, cu termen de valabilitate pe intreaga perioada de valabilitate a ofertei); numerar depus la casieria autoritatii contractante, cu o solicitare in acest sens (de Luni ? vineri, intre orele 13, 00 ? 15, 00).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din valoarea contractului fara TVAModul de constituire: conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.IMM urile 50% conf. Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe propria raspundere in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 1 din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata - in original;2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2 din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata - in original;3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr. 3 din Sectiunea Modele de formulare, datat, semnat de catre reprezentantul legal si stampilat - inoriginal;4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 4 din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata - in original; Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Octavian Deaconu-Secretar General ANAF, Dorel Fronea ? Vicepresedinte A.N.A.F., conf. art. 5, alin. (1) si alin. (2)/H.G. 110/2009, cu modificarile si completarile ulterioare si art. 83, alin. (2)/H.G. 925/2006 si Ioan Dumitru Bota ? Director Directia economica, in eventualitatea aplicarii art. 6 alin. (1)/H.G. 110/2009, Alexandru Nastase ? Sef Serviciul D.A.A.S; 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul nr. 5 din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata - in original;6.Certificat de atestare fiscala cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.7.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1.Informatii privind persoane juridice/fizice romane- Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului(eliberat in luna anterioara depuneriiofertelor); se va prezenta in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.- Daca este cazul se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. ? urilor.2.Informatii privind persoane juridice /fizice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specializarea acestora si acordurile de subcontractare, daca este cazul, completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata, in original (pentru Lot 1 ÷ Lot 4), Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, completata in conformitate cu Formularul nr. 7 din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata, in original ? prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie de minim: LOT 1 = 22.580 lei fara TVALOT 2 = 315.000 lei fara TVALOT 3 =67.700 lei fara TVALOT 4 = 113.700 lei fara TVAPentru fiecare lot, valoarea poate fi realizata prin insumarea valorilor mai multor contracte., Declaratie care contine informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, completata in conformitate cu Formularul nr. 8 din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata, in original (pentru Lot 1 ÷ Lot 4) Certificat ISO 9001/2008 sau alte documente echivalente prin care se dovedesc prevederile standardului ISO, pentru domeniul relevant aferent prezentei proceduri, valabil la data limita de depunere a ofertei(pentru Lot 1 ÷ Lot 4);se va prezenta in copiecertificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de ofertant.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.11.2012 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer