Achizitie publica - Echipamente pentru statia electrica 0,4 kV, ro2.9 ? Concasare
Detaliu pentru invitatia numarul 323320
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323320/03.04.2012
Denumire contract: Echipamente pentru statia electrica 0, 4 kV, ro2.9 ? Concasare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SACod fiscal: RO16302439, Adresa: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Rovinari, Telefon: 0253372739, Fax: 0253371590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Energeticianului nr.25, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253372556-6305, fax: +40 0253371922, persoana de contact: Registratura unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul achizitorului: str.Energeticianului nr.25 , Localitatea: Rovinari , Cod postal: 215400 , Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente pentru statia electrica 0, 4 kV, ro2.9 ? Concasare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: « Echipamente pentru statia electrica 0, 4 kV, ro2.9 ? Concasare», cod CPV 31214510-7", cu respectarea cerintelor din Caietul de sarcini si a Proiectului ISPE BUCURESTI ?« Caiet de sarcini de procurare statie ro2.9, cod document 7250/2011-1-S0031209-EO », anexa la documentatie .
II.1.6) CPV: 31214510-7 - Tablouri de distributie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 470, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.000, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul constituirii prin instrument de garantare, banca sau societatea de asigurari emitenta, va inserain mod expres situatiile prevazute la art.87 din HG 925/2006 si la art.278¹ din OUG 34/2006, in caz contrar, oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art.33, alin.3, pct. b din HG 925/2006.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu o data cu inceperea sedintei de deschidere a ofertelor.Garantia de participare se restituie de autoritatea contractanta conform art.88 din HG 925/2006.Completare model prezentat in FORMULARE.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie = 5% din valoarea contractului , fara TVA. In cazul constituirii prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011.Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la finalizarea contractului, conform art.92 din H.G. nr. 925/2006 si numai in urma perfectarii Procesului ? Verbal de punere in functiune .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formular E - Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie de cel putin: - 800.000, 00 lei .Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM sumele se reduc cu 50%.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formular F - Lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani.Prezentarea cel putin a unui document/contract prin care sa confirmelivrarea de produsesimilare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin: - 350.000, 00 lei., Formular 5: Certificate sau alte documente emise de beneficieri ai produselor ofertate - cel putin de exemplu: un certificat, o recomandare (formular 5), o copie dupa un document constatator (cf. art. 97¹, HG 925/2006) sau alt document emis din partea unor beneficiari/clienti din care sa rezulte livrarea produselor ofertate sau similare si informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractualeCertificatele/documenteletrebuie sa se refere la produsele ofertate sau similare. Certificarea sistemului calitatii, in conformitate cu standardele SR-EN ISO 9001, editia 2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: electronic de pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 07:36