Achizitie publica - Echipamente pentru tipografie
Detaliu pentru invitatia numarul 319776
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319776/30.01.2012
Denumire contract: Echipamente pentru tipografie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "LUCIAN BLAGA" DIN SIBIUCod fiscal: 4480173, Adresa: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Telefon: 0269/217779, Fax: 0269/214294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Romania, cod postal: 550024, telefon: +40 269217779, fax: +40 269214294, persoana de contact: Vasile Motoc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea "Lucina Blaga" din Sibiu, bd. Victoriei, nr. 10, Directia Generala Administrativa, camera 100.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente pentru tipografie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Linie tehnologica alcatuita din : presa digitala, ghilotina, echipament incleiere.
II.1.6) CPV: 42990000-2 - Diverse utilaje cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 218, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4 000 lei, valabila 90 de zile de la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.G.p.se constituie prin virament bancar sau instrument de garantare emis de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezinta in original.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul o respinge, a.c. va retine contestatorului o sumacalculata in conformitate cu prevederileart.278, index 1, alin.1), lit.(a), din O.U.G 34/2006, din g.p., in rap. cu val. estimata, respectiv 2 180 RON.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie priv. eligib. (formularul A) - Declaratie priv.neincadrarea in prev. art. 181.(formularul B)Declaratie privind particip. cu oferta indep.(formularul C) Declaratie priv. calit. de particip. la procedura (formularul D)Declaratie priv. inexistenta conflictului de interese.Persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Rector ?prof.univ.dr.Constantin Oprean, Prorector- prof.univ.dr. Mihai Neamtu, Director proiect-prof.univ.dr. Gligor Ciortea, Director economic ?Ec. Cristina Puia(formularul E)Fisa de informatii generale(formularul F)Certificat de atestare fiscala eliberat de Dir. Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social de unde sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna interioara celei in care se depune oferta, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social de unde sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna interioara celei in care se depune oferta. Certificat constatator emis de ORC de pe langa Trib. de la sediul op.ec.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situ. fin. intocmite la 31.06.2011, iar daca acestea nu sunt intocmite se vor prezenta situatiile financiare aferente anului 2010
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin accesarea fisierelor atasate iar daca acest lucru nu este posibil, de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 27.01.2012 11:23