Achizitie publica - Echipamente si dotari - pentru obiectivul de investitii ,,Reabilitare, modernizare si dotare Centrul de Integrare prin Terapie Ocupationala Tantava?
Detaliu pentru invitatia numarul 321314
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321314/05.03.2012
Denumire contract: Echipamente si dotari -pentru obiectivul de investitii, ,Reabilitare, modernizaresi dotare Centrul de Integrare prin Terapie Ocupationala Tantava?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL GIURGIUCod fiscal: 4938042, Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Telefon: +40 0372462635, Fax: +40 0372462666
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Romania, cod postal: 080045, telefon: +40 0372462642, fax: +40 0372462666, persoana de contact: PANA LIDIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Giurgiu, str.Bucuresti nr.10, Giurgiu, etaj 2, camera 207
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente si dotari -pentru obiectivul de investitii, ,Reabilitare, modernizaresi dotare Centrul de Integrare prin Terapie Ocupationala Tantava?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dotari si echipamente conform formularului F4din caietul de sarcini ?Lista cu cantitatile de utilaje si echipamente tehnologice inclusive dotari? avand specificatiile tehnice minimale conform fiselor tehnice, din caietul de sarcini. Produsele furnizate vor indeplini cerintele minime de calitate solicitate prin Fisele tehnice, si vor fi insotite de documentele solicitate in caietul de sarcini.Furnizorul va asigura montajul echipamentelor precum si punerea in functiune a utilajelor si instruirea personalului pentru operarea acestora.Produselor furnizate li se va aplica la loc vizibil un autocolant care sa contina urmatoarele elemente informative obligatorii: sigla Regio, sigla Guvernului Romaniei, sigla MDRT si sigla Uniunii Europene.Materialul se va alege, astfel incat sa se asigure durabilitatea in timp si la conditiile meteo. Acestea vor fi plasate pe partea cea mai vizibila pentru public a obiectelor pe care se aplica.Dotarile constau din: Mobilier specific pentru saloaneMobilier pentru bucatarieAparatura spalatorieDotari specifice pentru atelier tamplarieDotari specifice dotari patiserieDotari pentru atelier croitorieMobilier si aparatura birouri
II.1.6) CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 387 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.000 lei - Garantia de participare se poate constituiprin: -virament bancar (plata se va efectua in contul RO27TREZ3215006XXX000137 deschis la Trezoreria Municipiului Giurgiu, cod fiscal: 4938042), cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;sau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Formular 17 ;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de120zile de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din pretul contractului fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie poate fi prin: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, Formular 16sauprin retineri succesive din sumele datorate pentrufacturi partiale.In acest sens contractantul are obligatia conform HG nr.1045/2011 privind modificarea art.90 alin.(3) din HG 925/2006 dea deschidela unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 1, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691, Formular 2, Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Presedinte ? Dumitru Beianu;Vicepresedinte ? Gavrila Dumitru;Vicepresedinte ? Tone Tudorel;Secretar al Judetului ? Dinu Florian;Director executiv, Directia juridica si administratie publica locala ? Crisu Nina Carmen;Director executiv, Directia investitii si achizitii publice ? Pana Lidia Doina;Director executiv adjunct, Directia investitii si achizitii publice ? Tone Cristian;Director executiv, Directia cooperare interregionala, strategii si proiecte ? MardaleNicu;Director executiv adjunct, Directia cooperare interregionala, strategii si proiecte ? Eftimiu Miruna;Sef serviciu, serviciul buget finante contabilitate ? Stanculescu Florentina;Certificat de participare laprocedura cu oferta independenta Formular 3, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular 4, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular 5, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administrare Fiscala ? Directia generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Nota: 1. Conform art. 181, lit. c din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va exclude din procedura, ofertantiicare figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documenteleprezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? vor fi insotite de traducerea autorizataa acestora, in limba romana. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCOfertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste documente.Totodata, persoanele juridice straine legal infiintate in Romania (daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala deinregistrare in Romania.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele vor fi prezentate copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a. - ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b. - inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor contractuale ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriCiframedie de afaceri globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) sau (2009, 2010, 2011)sa fie de minim :1 000 000 lei.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei.Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei.Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei. Persoanele juridice straine vor atasa in copie insotita de traducerea autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Nota: Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din anii 2008, 2009, 2010 sau 2009, 2010, 2011, cifra de afaceri se va lua in considerare conform bilanturilor contabile respective., - Bilanturile contabile la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, sau (31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011in situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011) inregistrate la organele, competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate sau alte documente eliberate de organisme abilitate care sa ateste conformitatea prduselor, Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continind valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contactante sau clienti privati, prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de 2 (doua) documente/contracte/procese-verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare/ valoarecumulata sa fie de cel putin de 500.000 lei.Nota: In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractuale, obiectul contractului, cantitati fizice, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi;Se va prezenta Fisa de experienta similara, Informatii privind capacitatea profesionala Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertantOfertantul va face dovada ca dispune de personal specializat pentru punerea in functiune si instruirea personalului beneficiarului pentru utilizarea corecta a produsului/echipamentului furnizat, prin prezentarea de documente doveditoare in acest sens, in caul in care produsul (echipamentul) achizitionat necesita montare/instalare/punere in functiune., Informatii privinddotarileO declaratie referitoare la mijloacele de transport de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare( aflate in dotarea proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere.)Transportul produselor pana la sediul beneficiarului este asigurat de furnizor si nu majoreaza pretul ofertat. Transportul produselor pana la destinatia finala CITO TANTAVA, com. Tantava, sat.Gradinari.In cazul asociatilor formularul trebuie completat de catre liderul asociatiei si va cuprinde echipamente de la toti partenerii asociati., Informatii privind subcontractatii/ asociatiiInformatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze- declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora.Declaratie privind partea partile din contract care sunt indeplinte de asociati si specializarea acesora, insotita de acordul de asociere. In cazul in care ofertacomuna este declarata castigatoare, ofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnarii contractului. ISO 9001 sau echivalent(in cazul unei ascocieri se va prezenta de fiecare membru al asocierii) Cerificarea se va face de catre un organism acreditat de catre RENAR sau de catre un alt organism echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2012 14:18