Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ECHIPAMENTE SPECIFICE PENTRU BIOBAZA CU ANIMALE DE LABORATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 351513
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA DE VEST "VASILE GOLDIS"
Numar invitatie: 351513/05.08.2013
Denumire contract: ECHIPAMENTE SPECIFICE PENTRU BIOBAZA CU ANIMALE DE LABORATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE VEST "VASILE GOLDIS"Cod fiscal: 14305480, Adresa: BULEVARDUL REVOLUTIEI NR.94-96, Arad, Telefon: +40 723722198, Fax: +40 357080031
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BULEVARDUL REVOLUTIEI NR.94-96, Arad, Romania, cod postal: 300310, telefon: +40 723722198, fax: +40 357080031, persoana de contact: DAN MARTIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BULEVARDUL REVOLUTIEI NR.94-96, Arad, Romania , cam.10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ECHIPAMENTE SPECIFICE PENTRU BIOBAZA CU ANIMALE DE LABORATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ECHIPAMENTE SPECIFICE PENTRU BIOBAZA CU ANIMALE DE LABORATOR
II.1.6) CPV: 44112100-9 - Adaposturi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 299, 253.52 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare: 5.985, 07 (2 % din valoarea estimata fara TVA )- Virament bancar, care se poate face pana la data si ora stabilita pentru deschirderea ofertelor, in contul deschis de autoritatea contractanta RO91RNCB00150281520374 deschis la BCR Sucursala Arad- Depunere la casieria Universitatii de Vest ?Vasile Goldi?? din Arad, B-dul Revolu?iei, Nr. 94-96, Arad- Scrisoare de garantie bancara- Instrument de garantare emis de o societate de asigurare1.In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta 27/2006, anexa 1, care modifica Legea 346/2004.2.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor3.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.4. Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare se ia in considerare Curs BNR 18.06.2013:1 EURO =4, 4581 RON necesar conversiei valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda.5. Avand in vedere valoarea estimata, nu se va retine contestatorului contravaloare din garantia de participare in cazul in care CNSC respinge contestatia, in conditiile art.278^1 lit.a din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Conditii de restituire a garnatiei de participareGarantia de participare va fi restituita de autoritatea contractanta cu respectarea prevederilor art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru oferte prezentate in alta valuta decit euro se ia in considerare cursul BNR 18.06.2013.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi 5 % din valoarea contractului, fara TVA, valabila incepand cu data incheierii contractului.Garantia de buna executie va fi exprimata in lei si se poate constitui conform art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, intr-unul din urmatoarele moduri: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul prevazut anterior; Virament bancar, care va fi efectuat la maxim 3 zile dupa semnarea contractului, in contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul RO91RNCB00150281520374 deschis la BCR Sucursala Arad; Numerar, depus la casieria Universitatii de Vest ?Vasile Goldi?? din Arad, B-dul Revolu?iei, Nr. 94-96, AradIn cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta 27/2006, anexa 1, care modifica Legea 346/2004.Valoarea exacta a garantiei de buna executie va fi comunicata de autoritatea contractanta operatorului economic castigator, prin comunicarea privind rezultatul aplicarii procedurii si va fi5 % din pretul contractului, fara T.V.A.Autoritatea contractanta are obilgatia de a elibera/restitui valoarea garantiei de buna executie in conformitate cu art. 92, alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind eligibilitatea. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Completarea Formularului 1 - incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr.2 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Completarea Formularului 2 - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr.3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Completarea Formularului 3 - In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr.4 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Completarea unei declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - formularul 4 in original- semnat si stampilat;Persoane care detin functie de decizie in AC: Aurel Ardelean ? Presedinte, Puscas Adriana- director economic, Hermenean Anca ? Presedinte comisie evaluare achizitii Cerinta nr.1 Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului. (Persoane juridice romane).Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului (original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul), din care sa rezulte obiectul de activitate, in orginal sau copie legalizata, pentru persoanele juridice romane sau a alor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorNota: in cazul in care furnizarea produselor solicitate, nu este activitatea principala, operatorul economic are obligatia de a sublinia codul activitatii in baza caruia poate desfasura in mod legal activitatea (producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2010, 2011, 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatic confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar Certificatul sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru furnizorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2013 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer