Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipamente specifice pentru obiectivul investitii " Reabilitarea, modernizarea si Dotarea CIA Suseni


Detaliu pentru invitatia numarul 341996
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Gorj
Numar invitatie: 341996/22.01.2013
Denumire contract: Echipamente specifice pentru obiectivul investitii " Reabilitarea, modernizarea si Dotarea CIA Suseni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului GorjCod fiscal: 9247854, Adresa: TG-JIU, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, jud. Gorj, Targu Jiu, Telefon: 0253/222035, Fax: 0253/215111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Targu Jiu, Romania, cod postal: 210108, telefon: +40 53222035, fax: +40 53222035, persoana de contact: DANIELA BORCAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TG-JIU, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, jud. Gorj, etaj 3, camera 5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente specifice pentru obiectivul investitii " Reabilitarea, modernizarea si Dotarea CIA Suseni
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza echipamente grupate in trei loturi: -lotul nr.1 diverse aparate si produse medicale, cod CPV 3319000-8, -lotul nr.2 echipamente pentru bucatarie ( plita electrica si marmite inox cu capac pentru transport mancare calda cod CPV 38436310-6-lotul nr. 3 saltele, cod CPV 39143112-4
II.1.6) CPV: 38436310-6 - Plite electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 915.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in suma de 1398lei ( lotul nr.1= 289 lei, lotul nr.2 = 857 lei, lotul nr.3 = 252 lei ).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: min. 30 zile (cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ). Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actualizata si art 278 ยน aliniat (1) din OUG nr 34/2006 actualizata. b) ordin de plata , cont RO59TREZ3365006XXX001929? Trezoreria Tg JIU, pentru Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Gorj cod fiscal 9247854 , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor. Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducere 50%din valoarea garantiei de participare conform Legii nr346/2004, actualizata , va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualizata, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse la deschidere . In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMM-uri , dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic. La data deschiderii ofertelor, ofertantii vor face dovada platii garantiei de participare, in caz contrar vor fi exclusi de la procedura .Oferta va fi insotita de dovada platii garantiei de participare in original, aceasta prezentandu-se ca fila de sine statatoare atasata pe plicul cu oferta.Data pentru care se va face echivalenta leu/alta valuta: 31.01.2013
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA Garantia de buna executie se va constitui prin: -un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata si completata ( Completare formular 1)Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata (Completare formular 2)Cerinta nr. 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( Completare formular 3)Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr314/2010 emis de ANRMAP (Completare formular 4)Cerinta nr. 5: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata (Completare formular 5 ) .In vederea eliminarii conflictului de interese mentionam persoanele cu functie de decizie in cadrul DGASPC Gorj: Dumitru Cotruna ; Mischie Dorela Adelina ; Andrita Liliana , Blindu Marius Cristian, Zalog Gheorghe Lucian , Popescu Camelia Dorina, Popescu Purcel Carmen, Mituca DorinaLuminita , Impuscatu Luminita, Ciurica Mariana Alina, Borcan Daniela Cerinta nr. 6: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sareiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depune oferta. Cerinta nr. 7: Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depune oferta Cerinta nr. 1: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertei(original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fiecare ofertant va prezenta cifra de afaceri globalain ultimii trei aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa de informatii privind asigurarea cu personalul angajat pentru asigurarea controlului calitatii conform art. 188, alin 1, litera c, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Lista principalelor livrari de articole similare efectuate in ultimii trei ani continand valori, perioade de livrare , beneficiari Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate / documente emise sau contrasemnate de catre clientul beneficiar conform art. 188, alin 1, litera a din OUG 34/2006 actualizata . Certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertei . Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul ce face obiectul achizitieiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2013 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer